خبرگزاری کار ایران

زره‌تن در تذکر شفاهی:

هشدار می‌دهم که سال آینده شرایط تامین آب بحرانی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۷۸۴

نماینده مردم اورامانات با بیان اینکه ثلاث باباجانی و پاوه و اورامانات با کمبود آب شرب مواجه هستند، گفت: سال آینده شرایط تامین آب در کشور بحرانی خواهد بود و وزارت نیرو باید از هم اکنون به فکر برنامه ریزی باشد.

به گزارش ایلنا، آرش زره تن لهونی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۳ آذرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود خطاب به وزارت نیرو گفت: علی رغم منابع آبی غنی در حوزه اورامانات با کمبود شدید آب شرب در روستاها و شهرهای این منطقه مواجه هستیم. این امر نتیجه برنامه های غلط وزارت نیرو در دولت های گذشته است که ما از دولت آقای رئیسی توقع جبران آن را داریم.

نماینده مردم اورامانات با بیان اینکه در حال حاضر شهر پاوه به شدت با کمبود آب مواجه بوده و شرایط در حال بحرانی شدن است، تصریح کرد: چرا طرح انتقال آب شرب تکمیل نمی شود؟ میلیاردها ریال بودجه از نظام هزینه اجرای طرح مذکور شده است، اگر مشکلی دارد، فکر جایگزین باشید. آب مرکز شهر ثلاث باباجانی کدورت داشته و کیفیت بسیار پایینی دارد. همچنین بسیاری از روستاها و شهرهای این منطقه با کمبود آب شرب مواجه هستند.

وی افزود: از وزیر نیرو درخواست دارم دستور سریع و فوری برای حل مشکل آب شرب در شهرها و روستاها صادر و هیات ویژه ای نیز به منطقه اعزام کند. از هم اکنون هشدار می دهم که سال آینده شرایط تامین آب بحرانی خواهد بود و باید از هم اکنون به فکر برنامه ریزی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز