خبرگزاری کار ایران

وحیدی در تذکر آیین‌نامه‌ای مطرح کرد؛

لزوم توجه به اقدامات مدیران پایین‌دستی برای جلوگیری از شیطنت در روزهای انتقال دولت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۳۴۷

نماینده بجنورد در مجلس گفت: دولت جدید باید متوجه اقدامات مدیران پایین دستی برای جلوگیری از انجام شیطنت هایی مانند تعلل در پرداخت حقوق هنگام انتقال دولت باشد.

به گزارش ایلنا، محمد وحیدی در نشست علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه ۳ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به استناد بندهای ۴ و ۱۱ ماده ۲۲ آیین نامه داخلی و ضمن تسلیت به جهت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و درگذشت محمدرضا حکیمی گفت: مقام معظم رهبری پیش از شروع معرفی کابینه فرمودند که بررسی برنامه وزرای پیشنهادی با سرعت و با دقت انجام شود که خوشبختانه با تدبیری که اندیشیده شده هم دستان لابی گران کوتاه شد و هم به طور دقیق برنامه وزیرا در همه کمیسیون ها بررسی شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس یازدهم افزود: با توجه به ماده قانونی مذکور حفظ انتظام مجلس و شأن و اقتدار نمایندگان ضروری است، بسیاری از نمایندگان در موافقت یا مخالفت نام افرادی را می برند که شاید درست نباشد یا مدیریت مجلس با بی نظمی زیر سوال می رود. این موارد در شأن مجلس نیست.

وی یادآور شد: در دوره انتقال دو دولت گاهی افراد پایین دست شیطنت هایی انجام می دهند که موجب نارضایتی می شود، از جمله تاخیر در پرداخت ها که شاید ناخواسته باشد اما سبب نارضایتی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز