خبرگزاری کار ایران

جزئیات جلسه امروز کمیسیون صنایع؛

از وعده عبدالملکی برای ایجاد یک میلیون شغل تا تاکید خطیب بر ارتقا جایگاه وزارت اطلاعات

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۵۶۱

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اطلاعات در کمیسیون متبوعش، گفت: عبدالملکی وعده ایجاد یک میلیون شغل را داد.

به گزارش ایلنا، سیدجواد حسینی کیا در تشریح نشست عصر امروز (‌یکشنبه ۲۴ مرداد ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: بحث و بررسی برنامه‌های پیشنهادی حجت‌الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور کار نشست عصر امروز کمیسیون بود.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وعده ایجاد یک میلیون شغل را داد، همچنین برقراری شفافیت و شایسته سالاری در شستا از دیگر برنامه‌های عبدالملکی بود.

وی اضافه کرد: ساماندهی کارگران ساختمانی از طریق سازوکاری منطقی، توجه به سازمان‌های حمایتی و مهارت آموزی، گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و... از دیگر محورهای برنامه وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به دغدغه‌ها و سوالات اعضای کمیسیون صنایع و معادن از آقای عبدالملکی در نشست امروز، ادامه داد: شفافیت، ساماندهی برخی شرکت‌ها که به حیات خلوت دولت تبدیل شده، توجه ویژه به مددجویان، محرومیت‌زدایی و... نیز دغدغه‌های نمایندگان در این جلسه بود.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه به تشریح جزئیات جلسه مشترک وزیر اطلاعات با اعضای کمیسیون صنایع و معادن پرداخت و گفت: وزیر پیشنهادی اطلاعات بر ارتقا جایگاه وزارت اطلاعات و رفع خلاهای قانونی تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز