خبرگزاری کار ایران

در کمیسیون اقتصادی مطرح شد؛

پاسخ رستم قاسمی به سوالات نمایندگان درباره تکمیل طرح مسکن ملی و پروژه‌های نیمه تمام آزادراهی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۵۵۸

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی در نشست با وزیر راه و شهرسازی آینده مباحث خود را در زمینه تکمیل طرح مسکن ملی و پروژه‌های نیمه تمام آزادراهی و بزرگراهی مطرح کردند.

به گزارش ایلنا، غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، در تشریح نشست امروز ( یکشنبه ۲۴ مردادماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با حضور در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برنامه‌های خود را تشریح کرد.
 

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این نشست ابتدا نمایندگان نظرات و مباحث خود را مطرح کردند و وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی دولت آینده ضمن ارائه برنامه‌های خود برای تصدی‌گری در این وزارتخانه به سوالات نمایندگان نیز پاسخ داد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت آینده و نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی در زمینه طرح مسکن ملی، راه‌سازی، نوسازی ناوگان هوایی، استفاده از ظرفیت بنادر و کشتیرانی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آزادراهی و بزرگ‌راهی و کاهش تصادفات جاده‌ای مطرح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز