خبرگزاری کار ایران

معاون منابع انسانی دادگستری استان تهران اعلام کرد؛

تاسیس شعب شورای امر به معروف و نهی از منکر در نواحی قضایی استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۲۱۶

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران از تاسیس شعب شورای امر به معروف و نهی از منکر در نواحی قضایی استان تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مرادی حقگو، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران در نشست شورای معاونان قضایی از تاسیس شعب شورای امر به معروف و نهی از منکر در نواحی قضایی استان تهران خبر داد.

سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری تهران در این نشست گفت: در راستای برنامه‌های اجرایی سال جاری، طی هماهنگی‌های به عمل آمده با شورای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران، شعبی از این شورا در شهرستان‌های دماوند، پردیس و ری، شهریار، فیروزکوه، پیشوا و پاکدشت تاسیس خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر سایر شهرستان‌ها و دادگاه‌های بخش استان تهران نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌اند که هماهنگی‌های لازم برای اجرای این مهم در دست اجراست.

مرادی حقگو در پایان خاطرنشان کرد: شناسایی نیروهای مستعد در جهت استفاده و بهره مندی از توانمندی و قابلیت‌های آنان با هماهنگی و تعامل مبادی ذیربط از دیگر اقدامات این معاونت است که طی نشست‌های متعدد و با حضور معاون نظارت و بازرسی، حفاظت و اطلاعات، مسئول ارزشیابی قضات و معاون قضایی رئیس کل در حال پیگیری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز