خبرگزاری کار ایران

بادامچیان:

مردم با شرکت حداکثری در انتخابات مسیر حل مشکلات کشور را فراهم کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۶۱۹

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: مردم با انتخاب خوب خود و شرکت حداکثری در انتخابات روز جمعه، مسیر حل مشکلات کشور، آرامش مردم و ناامیدی دشمنان ایران و اسلام را فراهم آورند.

به گزارش ایلنا، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بیان مواضع هفتگی حزب موتلفه اظهار داشت: فعالیت های انتخاباتی ۱۴۰۰ به روز رای دهی نزدیک شده است و جمعه ۲۸ خرداد روز انتخاب مردم است که انتخاب خوب با حضور گسترده مردم و شرکت حداکثری می تواند زمینه ساز حل مشکلات جاری کشور شود و آینده سازی هوشمند را در پی داشته و شادی آور باشد.

وی افزود: در این انتخابات ۷ نفر واجد شرایط اعلام شدند و در معرض نگاه ملت قرار گرفتند که دو نفر از اصلاح طلبان و امتداد دولت اصلاح‌طلبان اعتدالی و افراطی هستند. هر دو در دولت ۸ ساله اصلاح طلبان نقش موثر داشتند و یکی از آنها مسئول حفظ ثروت ملی و ارز و قدرت پول ملی در مسئولیت بانک مرکزی بود که به جای دفاع از عملکرد خود یا عذرخواهی از ملت به خاطر گرانی‌ها و تورم طاقت‌فرسا و کاهش قدرت پول ملی به رقیب هراسی و فرافکنی در مسائل بانوان و جوانان روی آورد که در این زمینه هم اعتراضی عمل کرد و پیشنهاد صریحی نداشت.

بادامچیان ادامه داد: اصلاح‌طلبان نیز سخن، طرح و برنامه ای برای چاره اندیشی مصیبت‌هایی که اینان بر جامعه وارد آورده‌اند ارائه نکرد. برخی دیگر از نامزدها هم وعده های غیر قابل تحقق دادند که این تلقی را به وجود می آورد که برای جلب رای است و این شایسته نامزد ریاست جمهوری نبود.

وی  در ادامه تصریح کرد: آیت الله رئیسی علاوه بر مواضع اصولی، عملکردی موفق برای بیان داشت ؛ اقدام در راستای جهش تولید، راه اندازی کارخانه‌های تعطیل شده و بازگرداندن کارگران بیکار شده، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر قانونی، رسیدگی به مشکلات قضایی مردم و حل بخشی از مشکلات قضایی و غیر قضایی در دوران مسئولیت خویش از جمله مواردی بودند که موجب شد وحدت درباره ایشان در انتخابات گسترده باشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: حزب موتلفه اسلامی با اعلام حمایت از نامزدی آیت الله رئیسی، از عموم مردم می خواهد با انتخاب خوب خود و شرکت حداکثری در انتخابات روز جمعه، مسیر حل مشکلات کشور، آرامش مردم و ناامیدی دشمنان ایران و اسلام را فراهم آورند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه درباره انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: با توجه به تخصصی بودن فقهی، حقوقی و فرهنگی، اجتماعی خبرگان، حزب موتلفه اسلامی همراه با سایر تشکلها به افراد معرفی شده از طرف روحانیت مبارز و مدرسین حوزه علمیه قم رای خواهد داد.

بادامچیان همچنین با اشاره به انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی، با طلب غفران واسعه الهی برای مرحومه فاطمه رهبر عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و سایر درگذشتگان، از مردم خواست به نامزدهای اصلح و پاک و ترجیحا بانوان صالحه رای دهند.

وی در بخش دیگری از این گفت و گو با اشاره به انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، ضمن تشکر از دبیران حزب موتلفه اسلامی در سراسر کشور و فعالیت آنها گفت: شوراها و شهرداری ها در حل مشکلات فراوان قانونی، مالی و اجتماعی شهرها، روستاها و عشایر نقش اساسی دارند.

بادامچیان با تاکید بر اینکه حزب موتلفه اسلامی در این انتخابات از افراد اصلح و شایسته تر حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: یکی از موارد اطمینان یابی مردم، فهرست مورد تایید حزب موتلفه اسلامی است و امیدواریم مردم در این انتخابات با انتخاب خوب و اعتماد به معرفی شده های مورد تایید حزب موتلفه اسلامی راه را برای اجرای اقدامات برنامه ای یک حزب با تجربه و پاک و حزب شهیدان و خدمتگزاران به ملت هموار سازند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت‌وگو اظهار داشت: امیدهای غلط به گشایش‌های بایدنی، اعتماد بیهوده به آمریکا و اروپا و ساده اندیشی دولت اصلاح طلبان نشان داد که سرابی بیش نبوده و راه موفقیت توسط افراد و جریانی طی می شود که با قاطعیت و اتکا به ملت و توانایی های داخلی، مدیریت قاطع و برنامه دار و توجه به هدایت های ولی فقیه مسئولیت را به عهده بگیرند و این انتخاب به عهده ملت است که با رای خود سرنوشت آینده را در گام دوم به بهترین وجه ترسیم کنند.

بادامچیان تصریح کرد: دو دوره مسئولیت اصلاح طلبان به ویژه ۸ ساله سخت و تلخ اخیر و ناکارآمدی و بی‌عرضگی در شوراهای شهر و شهرداری‌ها توسط جریان اصلاح طلب و لیبرال منش بهترین تجربه برای ملت است تا در انتخاب روز جمعه با انتخاب اصلح و خوبان کارآمد جبران کنند.

وی تاکید کرد: مذاکرات وین و مواضع دولت اصلاح طلبان و جریان مایل به غرب در همین روزهای اخیر هم نشان داد که این تفکر و عناصر نه تنها قادر به حل مسائل داخلی نیستند بلکه در روابط بین الملل هم جز حرف و وعده و افزایش و ادامه تحریم ها، توان اداره روابط بین المللی مقتدرانه بر اساس عزت، حکمت و مصلحت را ندارند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: کشور عزیز ایران به لحاظ زیرساخت های محکم اقتصادی، نیروی عظیم انسانی کارآمد و غیرتمند و ظرفیت های بی نظیر می تواند جهش اقتصادی بزرگی داشته باشد و این امر با انتخاب رییس جمهوری توانمند و صالح و مردمی و تحول گرا میسر می شود.

بادامچیان در پایان برای ملت بزرگ و قهرمان ایران، موفقیت کامل و آینده ای پرافتخار و دولت و شوراهایی پاک و تحول آور و جهادگر از خداوند مسالت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز