خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

برای ۴ انتخابات بالغ بر ۲۰۰ میلیون تعرفه چاپ و توزیع شده است/ اخذ رأی تا ساعت ۲ بامداد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۴۵۲

رئیس ستاد انتخابات گفت: تصمیم برای اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد به آن معنی نیست که همه صندوق‌ها شامل این ساعت می‌شوند، شاید در کل کشور در ۵ الی ۱۰ درصد شعب چنین حضوری داشته باشیم.

جمال عرف در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره این که آیا تمدید ساعت این دوره انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد به ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲۹ که منجر به برگزاری انتخابات در ۲ روز متوالی می‌شود، مشکلی از لحاظ قانون ندارد، گفت: درست است با این اقدام، انتخابات در ۲ روز برگزار می‌شود درحالیکه قانون اعلام کرده که انتخابات باید در یک روز برگزار شود اما باتوجه به شرایط خاصی که وجود دارد، ستاد ملی مبارزه با کرونا تشخیص داده است که اگر مردم مثل سابق پای صندوق‌ها بودند، این زمان طولانی‌تر شود، البته این به آن معنی نیست که همه صندوق‌ها شامل این ساعات می‌شوند، شاید در کل کشور در ۵ الی ۱۰ درصد شعب چنین حضوری داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این دوره به تعبیر من یک حکم اضطراری داده شده است که ما از روز ۲۸ خرداد تا ساعت ۲ بامداد روز ۲۹ خرداد بتوانیم از زمان برگزاری انتخابات عبور و آن را تمدید کنیم. 

عرف درباره چاپ  تعرفه‌ها در این دوره از انتخابات بیان کرد: در مجموع برای هر ۴ انتخابات بالغ بر ۲۰۰ میلیون تعرفه چاپ و توزیع شده است.

وی تاکید کرد: در این دوره از انتخابات سعی و تلاش کردیم نسبت به هر انتخاباتی یک درصدی بالاتر از واجدان شرایط را در نظر بگیریم تا کسی مشکل کمبود تعرفه نداشته باشد.

 رییس ستاد انتخابات کشور عنوان کرد: در حال حاضر  همه تعرفه‌ها برای شهرستان‌ها و بخش‌ها ارسال شده است که آن‌ها به تناسب برای شعب خودشان ارسال می‌کنند و باید بگویم در این دوره از انتخابات موضوع کمبود تعرفه نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز