خبرگزاری کار ایران

نامزد شورای شهر تهران:

تکنولوژی، کلید حل مشکلات شهری است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۶۰۸

نامزد ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، بهره‌گیری از تکنولوژی روز را کلید حل مشکلات سیستم‌های شهری دانست و بر لزوم بهره‌گیری از این مولفه تاکید کرد.

«علی دانش‌مهر» درباره دلیل حضور خود در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران گفت: تجربه ثابت کرده است، کسانی که در لیست‌های اصلی حضور داشته باشند موفق می‌شوند به کرسی شورای اسلامی شهر و روستا دست یابند. برخی با هدف اعلام حضور و قرارگرفتن در لیست گروه‌های اصلی برای دوره‌های آتی در انتخابات شرکت می‌کنند. تریبون رسانه تنها در اختیار دو گروه اصلی کشور قرار دارد و دیگر گروه‌ها از چنین فرصتی برخوردار نیستند. 

او درباره طرح خود اظهار داشت: اگر ما به سمت شهر هوشمند گام برداریم، بسیاری از مشکلات ترافیکی حل خواهد شد. اگر ما بتوانیم از سیستم‌های اطلاعاتی برای شفافیت‌سازی بهره ببریم، مسائلی مثل اختلاس‌ها کاهش می‌یابد و برنامه‌ها هدفمند می‌شود. همچنین مردم با دسترسی به این اطلاعات می‌توانند از ریز محاسبات اطلاع کسب کنند. این موضوع در جامعه ما شانس چندانی ندارد. 

وی توضیح داد: طراحی و ارائه یک نرم‌افزار می‌تواند بسیاری از مشکلات حوزه شهر مثل آلودگی هوا، ترافیک، و عدم برخورداری یکسان برای تمام مناطق را حل کند. اگر ما بتوانیم هزینه‌های تعمیرات را کاهش دهیم، می‌توانیم عملکرد مناسبی داشته باشیم. ما برای اینکه نگاه به آینده داشته باشیم باید با نخبگان و اصناف مختلف در تماس باشیم. 

به گفته دانش‌مهر، کاندیداها باید تراز مالی داشته باشند. اگر هر کاندیدا تراز مالی در اختیار داشته باشد، می‌تواند نسبت به عملکرد مالی شهرداری انتقاداتی وارد و راهکارهایی ارائه کند. دسترسی به داده‌های اطلاعاتی دقیق و بهره‌گیری از جامعه نخبگان می‌تواند در بهبود شرایط تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز