خبرگزاری کار ایران

توسط دبیرکل جهادگران ایران اسلامی؛

فهرست ۲۱ نفره جهادگران با شعار «تهران شهر زندگی» اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۰۷۲

جهادگران اسلامی اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای فهرست انتخاباتی خود برای انتخابات شورای شهر پایتخت را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، مجموعه جهادگران ایران اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات ۲۸ خرداد ماه، فهرست انتخاباتی ۲۱ نفره خود برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران را اعلام کرد.

​متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

​ جهادگران ایران اسلامی برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران پس از چند ماه بررسی، نظرسنجی و مشورت با نخبگان، متخصصین و فعالان اجتماعی لیست نهایی ۲۱ نفری را مشخص کرد. این لیست با عنوان "جهادگران ایران اسلامی ائتلاف نخبگان و متخصصین"  و با شعار "تهران شهر زندگی" در رقابت های انتخاباتی پایتخت حضور مردمی خواهند داشت.

از شهروندان فهیم تهرانی درخواست می کنیم با همرسانی لیست جهادگران و حضور سر صندوق های رای از نمایندگان واقعی خودشان حمایت کنند.

ما باور داریم و برنامه ریزی کرده ایم با پشتیبانی مردم، فضای کسل کننده شهر تهران را تغییر دهیم. باید تهران را تبدیل به شهر زندگی کنیم. یکی از دلایل خروج میلیونی مردم از تهران در تعطیلات آخر هفته این است که تهران شرایط زندگی با نشاط و آرامش را ندارد. لذا در فرصت هایی که به خاطر تعطیلات مناسبتی ایجاد می شود، مردم از شرایط بد زندگی در تهران فرار می کنند تا برای چند روزی نفس راحت و سالم بکشند. اما بعضی از مسئولین بجای این که به دلایل موضوع سفرهای چند میلیونی شهروندان تهرانی بپردازند، آنها را سرزنش می کنند که چرا مسافرت می روند. اما واقعیت تلخ این است که مردم برای خوشگذرانی از تهران خارج نمی شوند بلکه از شرایط بد زندگی در تهران فرار می کنند و به طبیعت پناه می برند تا برای لحظه ای از آلودگی هوای تهران، آلودگی صوتی و مناظر چشم آزار شهری رهایی پیدا کنند.

لیست ۲۱ نفره جهادگران با سرلیستی وهاب عزیزی برای شورای شهر تهران به شرح ذیل است:

 ۱- وهاب عزیزی

۲- عبدالمقیم ناصحی

۳- مسعود زریبافان

۴- مهدی صیادشیرازی

۵-  حسین عزتی   

۶- ضرغام صادقی

۷- عبادالله فتح اللهی

۸- رحیم اله سهرابی

۹- مهدی پیرهادی

۱۰- رضا عباسی

۱۱- نادر هاشم نژاد

۱۲- سیدشهاب موسوی جن قشلاقی

۱۳- حسین شیخ زاده تکابی

۱۴-  ملیحه السادات سلیمان زاده     

۱۵- شایان علی اکبری

۱۶- منوچهر محمدی منش

۱۷- سید حسین آقا سیدمرتضی

۱۸- محمود شهشهانی پور

۱۹- مهران فرامرزی 

۲۰- محمد لطفی نیا    

۲۱- حسنعلی راهدار

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز