خبرگزاری کار ایران

حسین فلاحی در گفت‌وگو با ایلنا:

مصوبات مجلس از فروردین ماه قابلیت اجرایی دارد / مدارس، فرهنگ‌سازی الگوی مصرف را به دانش‌آموزان آموزش دهند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۴۰۵

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:مصوبات مجلس از فروردین ماه قابلیت اجرایی دارد و با وجود شرایط کرونایی آب، برق و گاز مدارس دولتی حتی یک روز هم نباید غیر رایگان باشد.

احمد حسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره تصویب بند (ی) تبصره (۹) ماده واحده لایحه بودجه ۱۴۰۰ در جلسه امروز  مجلس، گفت: در این بند آمده است که کلیه واحدهای آموزشی دولتی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز (در صورت رعایت الگوی مصرف) معاف هستند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان این که در بندقانونی مذکور  قید شده که سقف الگوی مصرف به روز شود، عنوان کرد:  وزارتخانه‌های نفت، نیرو و آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه کشور موظف هستند حداکثر تا سه‌ماه پس از ابلاغ این قانون تهیه و ابلاغ می‌شود.

وی ادامه داد: مصوبه‌ای که در صحن مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید منجر به  نهادینه شدن رعایت الگوی مصرف در مدارس می‌شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی  افزود: لازم است که در مدارس فرهنگ‌سازی الگوی مصرف صورت گیرد چرا که این امر کمک بسیار زیادی به تصحیح الگوی مصرف در کشور می‌کند.

وی تاکید کرد: مصوبات مجلس از فروردین ماه قابلیت اجرایی دارد و با وجود شرایط کرونایی، آب، برق و گاز مدارس دولتی حتی یک روز هم نباید غیر رایگان باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز