خبرگزاری کار ایران

نماینده لنگرود در مخالفت با طرح حمایت از صنعت برق:

در اختیارات هیات امنای صندوق توسعه ملی دخالت نکنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۵۶

دولت خود با این طرح مخالف است و زمانی که قانون وضع شود، دولت باید مجری آن باشد و بهتر است اگر دولت نقطه نظراتی دارد خودش لایحه دهد زیرا با این کار این قانون را به دولت و وزارت نیرو تحمیل کرده‌ایم.

نماینده مردم‌ لنگرود در‌مجلس شورای اسلامی در مخالفت با طرح حمایت از صنعت برق کشور گفت: این دخالت در اختیارات هیات امنای صندوق توسعه ملی است و معنی ندارد زمانی که برای صندوق توسعه ملی ارکان و وظایف مشخص تعریف کرده‌ایم، در کار آن‌ها دخالت کنیم.

به گزارش خبرنگارایلنا، مهردادلاهوتی در مخالفت با طرح حمایت از صنعت برق کشور گفت: دولت خود با این طرح مخالف است و زمانی که قانون وضع شود، دولت باید مجری آن باشد و بهتر است اگر دولت نقطه نظراتی دارد خودش لایحه دهد زیرا با این کار این قانون را به دولت و وزارت نیرو تحمیل کرده‌ایم.

وی بااشاره به طرح آماده شده توسط کمسیون انرژی اظهار کرد: با تصویب این طرح در وظایف ماده ۸۴ قانون برنامه دخالت کرده‌ایم، زیرا در موادی از این طرح صندوق توسعه ملی باید تسهیلاتی را برای سرمایه‌گذاری دراین طرح در اختیار صنعت برق قرار دهد. این دخالت در اختیارات هیات امنای صندوق توسعه ملی است و معنی ندارد زمانی که برای صندوق توسعه ملی ارکان و وظایف مشخص تعریف کرده‌ایم، در کار آن‌ها دخالت کنیم.
وی با اشاره به ماده ۴ از طرح حمایت از صنعت برق کشور ابراز کرد: این ماده با قانون هدفمندی یارانه‌ها در تعارض است و قرار بود در یک برنامه ۵ ساله درآمدهای برق به اندازه هزینه‌های دولت باشد، که با این طرح یک اتفاق خطرناک رخ می‌دهدودر شرایطی که هنوز بودجه هدفمندی یارانه‌ها به مجلس نرسیده است‌. ‌ما با این کار به نظر خودمان را به دولت تحمیل می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز