خبرگزاری کار ایران

سید رضا اکرمی در گفتگو با ایلنا:

فصل الخطاب ما نظر اکثریت است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۵۱

نمی‌توان نظر و خواست اکثریت را به خاطر تامین منافع اقلیت محدود نادیده گرفت / فصل الخطاب ما نظر رهبری و حمایت‌های ایشان از دولت است و افراطیون هم اگر اعتقاد قلبی به ولایت دارند باید به فرمایشات ایشان در حمایت از دولت روحانی تمکین کنند.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: نمی‌توان نظر و خواست اکثریت را به خاطر تامین منافع اقلیت محدود نادیده گرفت.

سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا بیان کرد: اولین سفر روحانی و حضور در مجمع عمومی سازمان ملل چندین نکته مهم داشت و می‌توان گفت که توجه بسیاری از سیاستمداران داخلی و بین المللی را به خود جذب کرد. روحانی و هیئت همراهش در سفر به آمریکا به شایستگی توانستند مسائل مهم مورد نظر کشورمان را مطرح کنند و با سیاستمداری و هوشمندی فراوان پرسش‌های مطرح شده را به خوبی پاسخ بگویند.

مشاور عالی وزیر کشور، ملاقات‌های روحانی با مقامات خارجی و تلفن رئیس جمهور آمریکا در دقایق پایانی سفر روحانی را از موارد بسیار مهم در سفر رئیس جمهور به آمریکا دانست و ادامه داد: مذاکرات انجام شده و نشست گروه ۱ + ۵ در سطح وزرا از رویدادهای مهم این سفر بود چرا که برای اولین بار دو طرف مذاکره، اصل را بر اعتماد گذاشتند.

اکرمی در واکنش به اقدامات افراطیون در حمله به رئیس جمهور گفت: در کشور ما هم مانند همه جای دنیا نظر‌ها و ایده‌های مختلف وجود دارد اما فصل الخطاب برای ما نظر اکثریت ملت است. ۷۳ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند و روحانی با بیش از ۵۰ درصد آرا به ریاست جمهوری رسید و نمی‌توان نظر و خواست اکثریت را به خاطر تامین منافع اقلیت محدود نادیده گرفت.

وی ادامه داد: فصل الخطاب ما نظر رهبری و حمایت‌های ایشان از دولت است و افراطیون هم اگر اعتقاد قلبی به ولایت دارند باید به فرمایشات ایشان در حمایت از دولت روحانی تمکین کنند.

اکرمی در پایان تأکید کرد: همانطور که روحانی اعلام کرد با اختیار کامل در مذاکرات حاضر شد. هرچندما به نظر دیگران احترام می‌گذاریم اما نظر رهبری و اکثریت مردم برای ما مهم و تاثیرگذارتر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز