خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت خبر داد:

مراکز تهیه و توزیع غذا رتبه بندی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۶۷۲

در سامانه جامع مدیریت بازرسی مرکز سلامت محیط و کار، وضعیت بهداشتی مراکز تهیه، توزیع و نگهداری مواد غذایی مانند رستوران‌ها رتبه بندی می‌شوند.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رتبه بندی مراکز تهیه و توزیع غذا خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، کاظم ندافی با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی با اصناف، افزود: این جلسه به منظور استفاده از توان و حضور فعال اصناف برای اجرایی شدن هر چه بهتر آیین نامه قانون اصلاح ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، دستور العمل‌ها و چک لیست‌های جدید و عملیاتی شدن سامانه جامع مدیریت بازرسی مرکز سلامت محیط و کار برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: در سامانه جامع مدیریت بازرسی مرکز سلامت محیط و کار، وضعیت بهداشتی مراکز تهیه، توزیع و نگهداری مواد غذایی مانند رستوران‌ها رتبه بندی می‌شوند.

ندافی افزود: این نشست همچنین به منظور اجرای برنامه خود کنترلی و خود اظهاری بهداشتی با استفاده از توان اصناف برگزار شده است.

نامبرده یادآور شد: در این نشست بر ضرورت همکاری اصناف در اجرایی شدن هر چه بهتر آیین نامه اجرایی قانون اصلاح ماده ۱۳ قانون مواد خوراکی، آشامیدنی و آرایشی تاکید شد.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: در این جلسه هم اندیشی، علاوه بر اینکه کارشناسان مرکز سلامت محیط و کار به توضیح دستور العمل ها پرداختند نمایندگان اصناف نیز به بیان نظرات خود پرداختند و انتظاراتی مانند همکاری در جلوگیری از فعالیت غیرمجاز اصناف فعال بدون پروانه کسب را مطرح کردند.

ندافی افزود: در ادامه این نشست، با اعلام آمادگی همکاری کامل اتاق اصناف کشور برای اجرای برنامه های بهداشتی مقرر شد که نشست های کارشناسی ادامه یابد.

نشست هم اندیشی با اصناف با حضور معاون اجرایی اتاق اصناف کشور، نایب رئیس اتاق اصناف تهران و روسای اتحادیه‌های مرتبط و مسولان و کارشناسان مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز