خبرگزاری کار ایران

داوطلبان بر‌تر جمعیت هلال احمر معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۷۰

در آستانه روز جهانی داوطلب بر‌ترین داوطلب، ‌واقف ‌و کاروان سلامت که به صورت داوطلبانه به هموطنانمان خدمت ارائه کردند، معرفی شدند.

ایلنا: بر‌ترین داوطلب، واقف، ‌ نیکوکار و بر‌ترین خانه داوطلب و کاروان سلامت جمعیت هلال احمر معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، در آستانه روز جهانی داوطلب بر‌ترین داوطلب، ‌واقف ‌و کاروان سلامت که به صورت داوطلبانه به هموطنانمان خدمت ارائه کردند، معرفی شدند.

زهرا شکری؛ داوطلب برگزیده کشوری

زهرا شکری عضو داوطلب جمعیت هلال احمر از استان گلستان است که در کاروان سلامت ۱۵ روستا مشارکت و در فعالیت­های خدمات رسان و خیریه در ۱۵ روستا نیز حضور داشته است. داوطلب برگزیده کشوری به ۸۶۲ نفر آموزش­های امدادی داده است و در جلب و جذب منابع وقف و هبه به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان برای جمعیت هلال احمر مشارکت داشته است.

حسین شهباء؛ واقف نمونه استانی

حسین شهباء ۱۱ سال است که به عضویت جمعیت هلال احمر درآمده است. شهباء یک قطعه زمین برای احداثدرمانگاه در شهرستان سیرجان به ارزش ریالی ۸۰۰ میلیون ریال به جمعیت هلال احمر اهدا کرده و البته هزینه ساخت درمانگاه را نیز در این شهرستان تقبل کرده است.

محمد فراهانی، خیر بر‌تر کشوری شد

محمد فراهانی از استان مرکزی به عنوان خیر بر‌تر کشوری انتخاب و معرفی شد. فراهانی که ۴ سال است با جمعیت هلال احمر همکاری دارد، عضو مجمع خیرین سلامت نیز هست. در کارنامه فراهانی پرداخت کمک­های مالی در طرح فرشتگان رحمت و همای رحمت به مبلغ ۸۷ میلیون تومان و تامین ۴۲۸ بسته غذایی برای نیازمندان به چشم می‌خورد. فراهانی ماهانه مبلغ ۲۵۰ هزار تومان به صورت مستمر به نیازمندان کمک می‌­کند و بیش از ۱۲ بیمار را در قالب تهیه دارو و درمان با مبلغی بیش از ۱۰ میلیون تومان حمایت کرده است.

انتخاب دو خانه داوطلب به عنوان بر‌ترین خانه داوطلب کشوری

عنوان بر‌ترین خانه داوطلب کشوری به صورت مشترک به دو خانه داوطلب تعلق گرفت. خانه داوطلب پسیان و خانه داوطلب شرکت سیمان فارس.

خانه داوطلب پسیان که در شمیرانات تهران واقع شده به سرپرستی اعظم السادات کربلایی حسین، توانست عنوان بر‌ترین خانه داوطلب کشوری را کسب کند. این خانه داوطلب در سال ۹۲ توانسته ۳۴۰ عضو را جذب فعالیت­های داوطلبانه هلال احمر کند. خانه داوطلب پسیان در جذب و توانمندی و مشارکت‌های نقدی و غیرنقدی در قالب طرح­های همای رحمت، طرح شعبانیه، فرشتگان رحمت و … بیش از یک میلیارد و ششصد میلیون ریال هزینه کرده است و البته بیش از ۷۰ میلیون تومان هم به صورت غیر نقدی از خیرین جذب کرده است.

خانه داوطلب شرکت سیمان فارس از شهرستان کازرون نیز با ریاست علی حسین قراچه که از سال ۱۳۸۹ تاسیس شده با جذب ۲۰۰ داوطلب به عنوان بر‌ترین خانه داوطلب کشوری شناخته شد. این خانه داوطلبی با مشارکت و جذب کمک­های مردمی در طرح­های همای رحمت و فرشتگان رحمت و.. بیش از ۴۲ میلیون تومان هزینه کرده است و ۱۸ خدمت بشردوستانه مانند خدمات سلامت، خدمات آموزشی و فرهنگی و … را به انجام رسانده است.

دو مدیرعامل، حامیان بر‌تر هلال احمر شدند

عنوان حامی بر‌تر نیز به طور مشترک به دو نیکوکار بر‌تر جمعیت هلال احمر تعلق گرفت.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان در شهرستان فولاد مبارکه با ارسال کمک­های مردمی به مناطق آسیب دیده از قبیل زلزله بم، بحران سومالی و زلزله آذربایجان شرقی به ارزش ریالی ۵۰ میلیون تومان به عنوان حامی بر‌تر جمعیت هلال احمر معرفی شد. ساکت، به عضویت رساندن اعضای ۸ رشته از تیم­های ورزشی منطقه را به عنوان داوطلب در کارنامه خود در همکاری با هلال احمر دارد. وی با همکاری و پیگیری احداثپایگاه امداد و نجات جاده­ای توسط شرکت­های صنعتی منطقه مبارکه و حضور در پایگاه­های امدادی بر حسب نیاز و ارسال ۴ کامیون کیک و بیسکوییت به مناطق زلزله زده بوشهر به ارزش ۹۰ میلیون تومان با سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر همکاری داشته است.

سیدعلی شریعت از بجنورد در خراسان شمالی نفر دومی است که به عنوان حامی بر‌تر جمعیت هلال احمر معرفی شد. وی که مدیرعامل شرکت آرد سفید ارمغان بجنورد است در ۸ سال مدت همکاری خود با هلال احمر توانسته حدود ۲۲۵ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان کمک رسانی کند.

بر‌ترین کاروان سلامت، با حضور ۱۴۲ پزشک اصفهانی

کاروان سلامت استان اصفهان با استفاده از ۱۴۲ پزشک عمومی و متخصص، بر‌ترین کاروان سلامت جمعیت هلال احمر انتخاب و معرفی شد. این کاروان سلامت ۲۶ بار به مناطق محروم و نیازمند اعزام شده و بیش از ۶ هزار بیمار را به طور رایگان ویزیت کرده است. کاروان سلامت اصفهان همچنین در اعزام­های خود ۷ عمل جراحی سرپایی را نیز انجام داده است. ارزش ریالی خدمات ارائه شده توسط این کاروان سلامت بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز