خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر بهداشت؛

سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۴۸

محمدتقی جغتایی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی منصوب شد.

ایلنا: در حکمی از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محمدتقی جغتایی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی منصوب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمدتقی جغتایی

عضو محترم هیئت علمی دانشگاه

با سلام و احترام؛

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی منصوب می‌شوید.

از جناب عالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کار‌شناسی اعضای هیات علمی و کارکنان محترم دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخشهای حوزه ماموریت خود اقدامات زیر را انجام دهید:

۱ - تامین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم بویژه محرومین و نیازمندان.

۲ - ارتقاء برنامه‌های جاری حوزه‌های درمانی، توانبخشی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی.

۳ - صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی.

۴ - عملیاتی نمودن برنامه نقشه جامع علمی و نقشه سلامت و برنامه سلامت دولت یازدهم در حوزه‌های مرتبط با توانبخشی و سلامت اجتماعی و روانی.

۵ - کسب مرجعیت علمی دانشگاه در قلمروهای سلامت اجتماعی.

۶ - کمک به تبیین و تدوین برنامه‌های ملی مرتبط با رفاه و سلامت اجتماعی.

۷ - پایش و ارزشیابی برنامه‌های ملی رفاه، توانبخشی و سلامت اجتماعی.

۸ - همکاری سازمان یافته با نهادهای متولی ارائه خدمات توانبخشی، رفاه و سلامت اجتماعی در کشور جهت مشارکت در سیاستگذاریهای مرتبط با این حوزه‌ها.

۹ - توسعه عدالت در سلامت در حوزه ماموریت خود.

۱۰ - توجه به امر اعتدال، توانمندی و شایسته سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیات علمی و کارکنان حوزه سلامت.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.»

دکتر سید حسن هاشمی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

به گزارش ایلنا، محمد تقی جغتایی استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و رئیس مرکز تحقیقات سلولی و مولکولی این دانشگاه است. وی دارای دکتری تخصصی(Ph. D) آناتومی بوده ضمن اینکه دوره‌های آناتومی اعصاب و فلوشیپ علوم اعصاب را در دانشگاههای لندن به اتمام رسانده است.

وی همچنین موسس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بوده و به مدت ۱۴ سال ریاست این نهاد علمی را بعهده داشته و بنیانگذار و عضو هیات مدیره و رئیس انجمن علوم تشریحی ایران و موسس و رئیس انجمن علوم اعصاب ایران است.

جغتایی در روزهای اخیر با امضای مسعود اعتمادیان سرپرست سابق دانشگاه علوم پزشکی ایران در سمت سرپرستی دانشکده فناوری‌های نوین این دانشگاه ابقاء شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز