خبرگزاری کار ایران

با هدف ارایه جدید‌ترین دستاورد‌ها در زمینه نانو فن آوری دارو و تزریق سلول‌های بنیادی:

اولین سمینار تخصصی آشنایی با روش‌های نوین زیبایی پوست و لیزر هفته آینده در تهران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۰۲

در این سمینار فن آوری تهیه فاکتور رشد از پلاسمای غنی شده از پلاکت و فراهم آوردن سلول‌های چربی از دور ناف با هدف ترمیم زخم‌ها ارایه می‌شود.

ایلنا: عمده کاربرد زیباسازی پوست برای بیماران دچار آسیب‌های ناشی از تروما(ضربه)، بیماران دچار سوختگی، مبتلایان به بیماری‌ها و زخم‌های عروقی و زخم‌های ناشی از ابتلا به بیماری دیابت، ناهنجاری‌های سرطانی و افراد دچار ناهنجاری‌های مادرزادی است.

به گزارش ایلنا، اولین سمینار تخصصی آشنایی با روش‌های نوین زیبایی پوست و لیزر با هدف استفاده از پتانسیل‌های علمی و تخصصی کشور و نیز تکنولوژی‌های روز دنیا، همچنین به منظور افزایش سطح دانش پزشکی در حوزه‌های پلاستیک و زیبایی، گوش، حلق و بینی و پوست و زیبایی ۲۸ و ۲۹ آذر ماه امسال در هتل المپیک تهران برپا می‌شود.

دکتر شاهرخ عطاریان دبیر این سمینار با اعلام خبر فوق گفت: بر خلاف باور عموم، کاربرد زیباسازی پوست تنها برای افراد مسن و گروهی که خواستار بهبود در وضعیت پوست خود می‌باشند، نیست و عمده کاربرد آن برای بیماران دچار آسیب‌های ناشی از تروما(ضربه)، بیماران دچار سوختگی، مبتلایان به بیماری‌ها و زخم‌های عروقی و زخم‌های ناشی از ابتلا به بیماری دیابت، ناهنجاری‌های سرطانی و افراد دچار ناهنجاری‌های مادرزادی است.

وی ادامه داد: ارایه و معرفی تکنولوژی‌های نوین روز دنیا در حوزه زیبایی و لیزر، تعامل متخصصان و استادان پلاستیک و زیبایی، گوش و حلق و بینی، پوست و زیبایی و نیز ارایه روش‌های نوین زیبایی پوست و لیزر از اهداف این سمینار دو روزه است.

دبیر اولین سمینار تخصصی آشنایی با روش‌های نوین زیبایی پوست و لیزر با اشاره به اینکه آشنایی با تکنیک‌های صحیح تزریق ژل و بوتاکس از محورهای این سمینار است، تصریح کرد: در این سمینار کاربردهای درمانی بوتاکس از قبیل نقش آن در برطرف کردن سردردهای می‌گرنی، فلج‌های اسپاسمودیک(گرفتگی عضلات) و بیماری‌های داخلی اعصاب از یک سو و از سوی دیگر، معرفی بوتاکس‌های استاندارد به متخصصان برای کاربرد‌های درمانی و زیبایی ارایه خواهد شد.

وی گفت: با توجه به اینکه استفاده از لیپولیزر می‌بایست، تنها به همراه لیپو ساکشن و آن هم در مردان و در مورد چربی‌های سفت و قهوه‌ای رنگ صورت گیرد، متاسفانه شاهدیم، جراحان عمومی بدون آشنایی با طرز صحیح استفاده از این روش به طور گسترده از لیپولیزر به تنهایی و بدون استفاده از لیپوساکشن استفاده می‌کنند که این امر عوارضی از قبیل کم خونی، مشکلات کبدی و ضایعات پوستی برای بیماران به همراه داشته است که این سمینار قصد دارد، کاربرد لیپوساکشن با بهره گیری از لیپولیزر در درمان چاقی موضعی را به متخصصان ارایه کند.

عطاریان همچنین از ارایه فن آوری تهیه فاکتور رشد از پلاسمای غنی شده از پلاکت و فن آوری فراهم آوردن سلول‌های چربی با هدف ترمیم زخم‌ها به عنوان دیگر مباحثی نام برد که قرار است در این سمینار مطرح شود.

وی ادامه داد: در این سمینار همچنین کاربرد نوین CO۲ لیزر در پوست؛ نانو فناوری دارو و ترومای جدید اسکلتی عضلانی؛ استفاده از پروتکل‌های درمانی جدید و جوانسازی و زیباسازی پوست؛ تزریق چربی و سلول‌های بنیادی و نقش آندوسکوپی در جوانسازی صورت به متخصصان ارایه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، اولین سمینار تخصصی آشنایی با روش‌های نوین زیبایی پوست و لیزر به همراه نمایشگاه جانبی لوازم، مواد و تجهیزات پزشکی با همکاری انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی، دانشگاه‌های علوم پزشکی زنجان و دانشگاه جامع علمی کاربردی و نیز موسسه آموزش عالی هرمزان بر پا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز