خبرگزاری کار ایران

از ۴ تا ۷ هزار تومان؛

هزینه‌ جابجایی معلولان توسط پایانه ویژه معلولان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۰۴

هزینه جابجایی معلولان توسط پایانه ویژه، معلولان از ۴ تا ۷ هزار تومان متغیر است و هزینه‌ها براساس طول مسیر دریافت می‌شود و هزینه انتقال معلولان به کلینیک‌های توان‌بخشی برعهده فرد معلول است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی گفت: گسترش پایانه ویژه معلولین از اهداف این سازمان است و خدمات‌رسانی به معلوان در دستور کار شرکت اتوبوسرانی قرار دارد.

به گزارش ایلنا، «پیمان سنندجی»، در آستانه روز جهانی معلولان گفت: متأسفانه اتوبوس‌های ساخت داخل برای افراد معلول در سال‌های گذشته به علت وجود پله‌های بلند و ارتفاع مناسب نبود لذا شهرداری در سال گذشته ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس کف کوتاه خریداری کرده و در سطح شهر برای ارائه خدمات به افراد معلول و افراد سالم فعالیت می‌کند.

وی افزود: نگاه عمومی شرکت اتوبوسرانی گسرش خطوط ویژه معلوان است. همچنین شهرداری تهران نیز نگاه، ویژه‌ای به افراد معلول دارد، بحثمناسب‌سازی پیاده‌رو و معابر عمومی در دستور کار شهرداری قرار گرفته و تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی با بیان اینکه نرخ جابجایی معلولان در سطح شهر با ون و سواری با توجه به طول مسیر متغیر است، افزود: هزینه جابجایی معلولان توسط پایانه ویژه، معلولان از ۴ تا ۷ هزار تومان متغیر است و هزینه‌ها براساس طول مسیر دریافت می‌شود و هزینه انتقال معلولان به کلینیک‌های توان‌بخشی برعهده فرد معلول است.

وی افزود: در حال حاضر ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۶۰ دستگاه ون در این پایانه به معلولان خدمت‌رسانی می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز