خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بیمه سلامت استان سمنان مطرح کرد؛

سازمان بیمه سلامت پیشرو در ارائه خدمات الکترونیک

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۵۶۴

مدیر کل بیمه سلامت استان سمنان در نشست مطبوعاتی به تشریح اجرای چهار طرح الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران در راستای صیانت از حقوق شهروندان وبیمه شدگان اشاره نمود و افزود: سازمان بیمه سلامت پیشرو در ارائه خدمات الکترونیک در کشور می باشد.

سمنان-کارگران-خبرنگارعصرتوسعه؛ رضا ممتحن گفت: اولین طرح الکترونیک استحقاق سنجی می باشد که بر این اساس همپوشانی بیمه ای سازمانهای بیمه گر رفع می شود که در استان سمنان با آغاز این طرح تاکنون بیش از ۱۹۶۷ مورد همپوشانی بیمه ای شناسایی شده که از بین رفته است.

دومین طرح نسخه نویسی الکترونیکی می باشد که در استان سمنان شهرستانهای گرمسار و دامغان بعنوان پایلوت این طرح در نظر گرفته شده و تاکنون بیش از ۱۱۴۴ نسخه بصورت الکترونیک پذیرش شده است.سومین پروژه الکترونیکی طرح ارجاع الکترونیکی می باشد و نهایتا چهارمین پروژه رسیدگی الکترونیکی اسناد بستری هست که در بیمارستانهای امیر المومنین (ع) سمنان و بهار شهرستان شاهرود بعنوان پایلوت آغاز شده و این طرح می بایست در سال جاری در تمامی بیمارستانهای دولتی دانشگاهی اجرایی شود.

وی در خصوص وضعیت پرداختی اداره کل به موسسات درمانی طرف قرارداد گفت: کل هزینه درمانی سال ۹۷ استان سمنان مبلغ ۹۵ میلیارد تومان می باشد که بیش از۶۸ میلیارد تومان پرداخت شده و مابقی مطالبات نیز به محض تخصیص اعتبار پرداخت خواهد شد و جهت سال ۹۸ نیز می توان گفت که بروز هستیم و تاکنون بیش از ۲۱ میلیارد تومان به موسسات پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز