خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرسی استان خبر داد:

عدم مدیریت یکپارچه، مانع پیشرفت حوزه توریسم درمانی شده است

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۰۷۸

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری عدم مدیریت یکپارچه را مانع پیشرفت در حوزه توریسم درمانی خواند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، معصومه مرادیان مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین در جلسه شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی که به ریاست عبدالمحمد زاهدی صبح امروز برگزار شد بیان کرد: با نیم نگاهی به کشورهای اطراف، می توان نتیجه گرفت که یکی از پایه های اصلی در درآمدزایی کشور، توریسم درمانی است.

وی گفت: در راستای جذب توریست و ایجاد زمینه‌های مختلف در افزایش جذب، در برخی کشورها همچون دبی، شهرهایی با نام شهرهای سلامت ایجاد شده اما متاسفانه در ایران نبود مدیریت یکپارچه در این زمینه موجب شده نتوانیم پیشرفتی داشته باشیم.

مدیرکل دفتر بازرسی،مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری اظهار کرد: برای یکپاره سازی توریسم درمانی باید طرح هایی با استفاده از تجربیات کشورهای دیگر داشته باشیم.

مرادیان عنوان کرد: مباحث ناباروری، کاشت دندان، زیبایی لثه، پیوند عضو و غیره می تواند باعث جذب توریسم در کشور شود چرا که ایران دارای دانش پزشکی بسیار قوی می باشد.

وی افزود: در حوزه حقوق شهروندی یکی از مولفه های ایجاد گردشگری پایدار، عدالت و امنیت است که ارتباط بین حقوق شهروندی و گردشگری پایدار را ایجاد می کند.

مرادیان با اشاره به وجود بری پیشنهادات جهت تقویت حوزه گردشگری و جذب توریست گفت: اعطای ویزای بدون تشریفات جهت درمان بیماریهای صعب و همچنین گذراندن دوران نقاهت بیماران خارجی در ایران، می تواند موجب ایجاد ظرفیت های گردشگری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز