خبرگزاری کار ایران

در راستای اجرایی برنامه‌های تحول نظام سلامت در استان زنجان صورت گرفت؛

بازدید گروه‌های ستاد اجرایی برنامه‌های تحول نظام سلامت استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۷۴۴

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان از بیمارستان امیر المومنین(ع) شهرستان خدابنده، معاون درمان دانشگاه و دبیر ستاد اجرایی طرح تحول نظام سلامت از بیمارستان های امدادی شهرستان ابهر و بوعلی سینای شهرستان خرمدره بازدید کردند.

معاون بهداشتی دانشگاه و عضو ستاد اجرایی استان از بیمارستان ایثار شهرستان ایجرود و رازی ماهنشان بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از زنجان، با توجه به مصوبه جلسات مشترک هیئت رئیسه دانشگاه و ستاد اجرایی تحول نظام سلامت پیرو بازدید‌ها و پایش کمیته‌ها و ستاد اجرایی تحول نظام سلامت اردیبهشت ماه، سه گروه، از بیمارستان‌های تابعه دانشگاه در سطح استان بازدید و روند اجرای طرح را از نزدیک و در عرصه بررسی کردند.

گروه اول به مسئولیت علیرضا بیگلری، سرپرست دانشگاه از بیمارستان امیر المومنین(ع) شهرستان خدابنده، گروه دوم به مسئولیت پرویز قزلباش، معاون درمان دانشگاه و دبیر ستاد اجرایی طرح تحول نظام سلامت از بیمارستان‌های امدادی شهرستان ابهر و بوعلی سینا شهرستان خرمدره و گروه سوم به مسئولیت صائینی معاون بهداشتی دانشگاه و عضو ستاد اجرایی از بیمارستان‌های ایثار شهرستان ایجرود و رازی شهرستان ماهنشان بازدید و اجرای طرح را از نزدیک مورد بررسی قرار داده و با همکاران و بیماران و همراهان آنان گفتگو کردند.

لازم به توضیح است علاوه بر این بازدید‌ها مسئولین مستقیم بیمارستان‌های تابعه دانشگاه نیز به طور مرتب از فیلد کاری و نحوه ارائه خدمات به بیماران و نحوه اجرای ضوابط مربوط به دستورالعمل‌ها در عرصه بیمارستان‌ها بازدید داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز