خبرگزاری کار ایران

هنرمند حوزه هنری استان زنجان خبرداد:

راهیابی اثر هنرمند حوزه هنری استان زنجان به جشنواره بین المللی قرآن دانشجویان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۴۵

اثر هنری غلامرضا تروان، هنرمند حوزه هنری استان زنجان پس از کسب عنوان برتر در بیست و هشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور به مرحله بین المللی راه یافت.

زنجان _ ایلنا: هنرمند حوزه هنری استان زنجان گفت: حمایت از تولید آثار پرمحتوا و فاخر نیز یکی از اساسی‌ترین موضوع در شرایط کنونی جامعه است.

به گزارش ایلنا از زنجان، غلامرضا تروان، هنرمند حوزه هنری استان زنجان، با اعلام این خبر اظهار کرد: نماهنگ «پرواز فرشته» جهت ارزیابی و رقابت با سایر آثار شرکت کننده در جشنواره به مرحله بین المللی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور به ‌صورت سالانه برگزار می‌شود، افزود: امسال مرحله بین المللی نیز به این جشنواره اضافه شده است.

این فیلمساز جوان زنجانی لازمه اثرگذاری بیشتر یک فیلم دینی را دقت و ظرافت خاص تولید آن عنوان کرد و گفت: حمایت از تولید آثار پرمحتوا و فاخر نیز یکی از اساسی‌ترین موضوع در شرایط کنونی جامعه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فیلم کوتاه «رؤیای پنهان» اشاره کرد و بیان داشت: این فیلم با محوریت شخصیت پیامبر اکرم(ص) ساخته شده که علاوه بر شرکت در جشنواره دانشجویی، به دبیرخانه جشنواره فیلم پیامبر اعظم(ص) نیز ارسال شده است.

تروان با بیان اینکه فیلم کوتاه «پرواز فرشته» در یکی از بیمارستان‌های زنجان فیلمبرداری شده است، ابراز کرد: عباس ادیب، اکبر محمد پناه، محمد رمضانی و لیلا قلندری بازیگری در این فیلم کوتاه و شهرام افشاری نیز فیلمبرداری آن را به عهده داشت.

گفتنی است غلامرضا تروان نویسنده، کارگردان و تهیه کننده فیلم کوتاه «پرواز فرشته» است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز