خبرگزاری کار ایران

استان زنجان رتبه پنجم کشوری را در برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۱۱

استان زنجان در بین استان‌های کشور حائز کسب رتبه پنجم در برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در کشور شد.

مدیر سینما «بهمن» زنجان گفت: استان زنجان در بین استان‌های کشور حائز کسب رتبه پنجم در برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در کشور شد.
به گزارش ایلنا از زنجان، آزادی، مدیر تنها سینمای زنجان، با اعلام این خبر گفت: تنها سینمای زنجان شاهد استقبال گرم از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم‌ فجر بود.
آزادی با بیان اینکه سینما «بهمن» زنجان تنها دارای ۲۳۰ صندلی برای مخاطبان اکران فیلم‌های سینمایی در زنجان است، افزود: ما تمام توان خود را برای راضی نگه داشتن مردم به کار گرفتیم.
مدیر سینما بهمن زنجان گفت: در دوران دفاع مقدس(دهه۶۰) شاهد برگزاری اولین جشنواره بین المللی فیلم فجر با اکران ۴۰فیلم در سینما قدس زنجان بودیم.
مدیر سینما «بهمن» زنجان، با اشاره به تولیدات مطلوب سالانه فیلم سینمایی در سطح کشور و جمعیت استان زنجان، گفت: در زنجان برای اکران این فیلم‌ها باید تنها سینمای زنجان روزی دو اکران داشته باشد تا جوابگوی مخاطبان باشد.
مدیر سینما «بهمن» زنجان در ادامه با اشاره به استقبال مطلوب از اکران فیلم‌های جشنواره سی و دوم در زنجان برای اولین بار بعد از سال(۱۳۶۱) که همزمان با ایام دفاع مقدس در زنجان بوده است، گفت: برگزاری این جشنواره در زنجان در راستای اقدامات فرهنگی هنری برای مخاطبان زنجانی گام بسیارموثر برای آینده بوده است.
وی برگزاری دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر را در زنجان بسیار حائز اهمیت برشمرد و اظهار داشت: استان زنجان در بین ۳۲ استان کشور برای برگزاری این جشنواره و استقبال مخاطبان دارای مقام پنجم شد.
آزادی خوشحالی و رضایت مخاطبان را بعد از اتمام فیلم‌های سینمایی جشنواره بین المللی فجر در زنجان را امیدوارکننده برای اقدامات بعدی در زنجان ارزیابی کرد و گفت: ضروری است نسل جوان امروز در تولیدات و اکران فیلم‌های سینمایی مورد توجه قرار داده شوند.
این مسئول در زنجان با اشاره به ظرفیت‌های سینمایی فرهنگی و هنری در زنجان، گفت: کارگردان مطرح کشور «رضا میرکریمی» از انجمن سینمایی جوان زنجان برخاسته که در این دوره از برگزاری جشنواره بزرگ بین المللی شاهد اکران چندین فیلم از وی بودیم.
آزادی فرهنگسازی در برخی امور جامعه سینمایی هنری را نیازمند بازنگری اساسی دانست و تصریح کرد: عدم برنامه ریزی و مدیریت می‌تواند در برگزاری برخی برنامه‌های فرهنگی در زنجان موثر باشد.
وی لزوم ایجاد و مهیای شرایط برای بعضی برنامه‌های فرهنگی هنری و سینمایی را در زنجان مهم ارزیابی کرد و افزود: این موارد و برنامه‌ها در حوزه فرهنگی سینما و هنر در زنجان دارای اهمیت اساسی است.
آزادی در پایان گفت: با ایجاد و احداثپردیس‌ها و سینما‌هایی جدید در زنجان شاهد جبران رکود هنر سینمای زنجان را با مدیریت جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز