خبرگزاری کار ایران

بازدید مسئولان استان از صحنه بازسازی واقعه غدیر در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۷۲

مسئولان استان از روند پیشرفت کاری ساخت و اجرای دکور و فضای بازسازی واقعه غدیر بازدید کردند.

زنجان ایلنا: رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: بیشتر قسمت‌های دکور و صحنه به منظور افزایش استحکام و سرعت کار با استفاده از آجر، سیمان و کاهگل ساخته شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، حمیدرضا اسماعیلی، رئیس حوزه هنری استان زنجان در حاشیه این بازدید ضمن تشریح مراحل کار ساخت دکور و صحنه بازسازی واقعه غدیر، گفت: برای اجرای دکور و ساخت صحنه از مصالح مختلفی استفاده شده است.

وی داربست، چادر، یونولیت و آجر را از جمله مصالح بکار گرفته شده در ساخت و اجرای دکور و صحنه بازسازی واقعه غدیر برشمرد و افزود: بیشتر قسمت‌های دکور و صحنه به منظور افزایش استحکام و سرعت کار با استفاده از آجر، سیمان و کاهگل ساخته شده است.

وی با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی ساخت و اجرای دکور، اظهار کرد: همایش بزرگ بازسازی واقعه غدیر در فضایی به مساحت بیش از دو هکتار اجرا می‌شود.

مسئول کمیته هنری بازسازی واقعه غدیر یادآور شد: این همایش از روز(۳۰ مهر) تا(۲ آبان) به مدت ۴ روز در این محل به اجرا درمی آید که با تلاش و فعالیت شبانه روزی نیروی انسانی، همه مقدمات اجرای آن ظرف چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

گفتنی است مدیر کل بودجه استانداری، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، مدیر کل امور اجتماعی استانداری، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری و معاون اداری و مالی ورزش و جوانان استان از روند پیشرفت ساخت و اجرای دکور، محل اجرای نمایش و ورودی و جایگاه ویژه تماشاگران بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز