خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری زنجان:

جایگاه‌های سی‌ان‌جی شهرداری به صورت شبانه روزی خدمات‌رسانی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۳۸۰

گسترش جایگاه‌های سی‌ان‌جی در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان، گفت: جایگاه زنجان از لحاظ خدمت رسانی، جایگاه‌های سوخت در کشور وضعیت مطلوبی دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری زنجان، اصغر عزیزی شامگاه دیروز، دوشنبه(۸دی) در مراسم افتتاح یازدهمین جایگاه شهرداری زنجان با بیان اینکه پیش از این ۱۰ جایگاه تحت نظارت سازمان خدمات موتوری شهرداری زنجان به صورت شبانه روزی به شهروندان خدمات رسانی می‌کردند، اظهار داشت: امیدوارم این اقدامات مستمر بوده و بتوانیم تعداد جایگاه‌های سی‌ان‌جی مورد نیاز شهر را به اندازه کافی افزایش دهیم.

علی اصغر عباسی، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان، نیز در این مراسم گفت: استان زنجان یکی از استان‌های قدیمی و پیشگام در زمینه ایجاد جایگاه سی‌ان‌جی در کشور است.

وی تصریح کرد: از سال ۸۲ که جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی در کشور راه‌اندازی شد و در استان زنجان نیز همزمان با سراسر کشور چهار جایگاه ایجاد شد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با تقدیر از تعامل مطلوب و سازنده شهرداری زنجان با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان گفت: جایگاه‌های شهرداری زنجان کمترین تعطیلی را داشته‌اند و همه جایگاه‌ها در مدار هستند.

وی بیان کرد: جایگاه زنجان از لحاظ خدمت رسانی جایگاه‌های سوخت در کشور وضعیت مطلوبی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز