خبرگزاری کار ایران

مسئول گروه نیروی انسانی کمیته هنری بازسازی واقعه غدیر در استان زنجان:

بازسازی وقایع اسلامی راهکار موثری در مقابله با هجمه‌های دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۷۶

مسئول گروه نیروی انسانی کمیته هنری بازسازی واقعه غدیر در استان زنجان بازسازی وقایع تاریخی و اسلامی را راهکار موثری در مقابله با هجمه‌های مختلف دشمنان دانست.

ایلنا: مسئول گروه نیروی انسانی کمیته هنری بازسازی واقعه غدیر در استان زنجان گفت: طبق فرمایش حضرت رسول اکرم(ص) باید پیام غدیر نسل به نسل به همه مردم دنیا رسانده شود، لذا بازسازی واقعه غدیر گام موثری در این خصوص است.

به گزارش ایلنا از زنجان، ناصر نجات، مسئول گروه نیروی انسانی کمیته هنری بازسازی واقعه غدیر در استان زنجان، امروز با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمنان اسلام با راه‌های مختلف سعی دارند مسلمانان را از اهداف اصلی خود دور کنند، گفت: بازسازی وقایع تاریخی و اسلامی راهکار موثری در مقابله با هجمه‌های مختلف دشمنان است.

وی رساندن پیام غدیر را یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری همایش بازسازی واقعه غدیر دانست و افزود: عید غدیر یکی از مظلوم‌ترین مناسبت‌هایی است که در بین مسلمانان واقع شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت واقعه تاریخی غدیر برای مسلمانان، اظهار داشت: طبق فرمایش حضرت رسول اکرم(ص) باید پیام غدیر نسل به نسل به همه مردم دنیا رسانده شود، لذا بازسازی واقعه غدیر گام موثری در این خصوص است.

وی در ادامه به اقدامات صورت گرفته در گروه نیروی انسانی کمیته هنری بازسازی واقعه غدیر اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر بیش از ۶۰ نفر از نیروهای بسیج و هیئات مذهبی زنجان در زمینه فضاسازی و نصب دکور و صحنه فعالیت می‌کنند.

نجات با بیان اینکه نزدیک ۵۰۰ نفر نیز در زمان اجرای نمایش به عنوان سیاهی لشکر در این برنامه حضور خواهند داشت، افزود: این نیرو‌ها از اعضای بسیج روستایی هستند که به صورت داوطلب در این همایش شرکت می‌کنند.

وی یادآور شد: نیروهایی از شهرداری، راه و شهرسازی و سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان نیز در قسمت ماشین آلات در محل پروژه بازسازی واقعه غدیر در حال فعالیت هستند.

وی سازماندهی نیرو‌ها و آماده سازی دکور و فضای همایش و تامین نیروهای مورد نیاز را از جمله وظایف گروه نیروی انسانی عنوان کرد و بیان داشت: به کلیه افرادی که در امر برگزاری این همایش بزرگ و استانی تلاش می‌کنند لوح تقدیر اهدا می‌شود.

مسئول گروه نیروی انسانی کمیته هنری بازسازی واقعه غدیر در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با بازسازی واقعه غدیر زمینه برای اجرای پروژه‌های بعدی فراهم شده و گامی در جهت ترویج فرهنگ و آموزه‌های اسلامی در جامعه برداشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز