خبرگزاری کار ایران

امروز در زنجان؛

جشنواره فرهنگی و آموزشی قرآن و عترت بهزیستی زنجان شروع شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۵۳

جشنواره فرهنگی و آموزشی قرآن و عترت خانواده بهزیستی استان زنجان از صبح امروز(۷ مهر) در فرهنگ سرای قرآن و عترت زنجان آغاز شد.

ایلنا: جشنواره فرهنگی و آموزشی قرآن و عترت خانواده بهزیستی در مقطع سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در ۵ گروه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جشنواره فرهنگی و آموزشی قرآن و عترت خانواده بهزیستی از امروز در ۹ حوزه ویژه مسابقات کارکنان و خانواده، روشندلان، معلولین جسمی و حرکتی، مهدهای کودک، مربیان مهدهای کودک، مرکز شبه خانواده کودکان و نوجوانان تحت پوشش، مدیران سازمانی، زنان سرپرست خانوار و فرزندان و مراکز آسیب‌های اجتماعی در استان زنجان کلید خورد.

این دوره از مسابقات در بخش‌های شفاهی، کتبی، هنری، دیجیتال و ادبی برگزار می‌شود که شرکت کنندگان در بخش شفاهی در رشته‌های قرائت تحقیقی، ترتیل، اذان، حفظ جزء‌ها ۵،۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم، تواشیح و همخوانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

همچنین بخش کتبی نیز در رشته‌های تحقیق و پژوهش، دلنوشته، نقاشی، مسابقات کتابخوانی و آموزه‌های قرآنی با موضوعات قرآن و رزق حلال، قرآن و همسایه داری و قرآن و جوان برگزار می‌شود.

در بخش هنری نیز شرکت کنندگان در رشته داستان گویی قرآنی به رقابت می‌پردازند که در بخش دیگری از این مسابقات مسابقات گروهی قرآن کریم برگزار می‌شود.

جشنواره فرهنگی و آموزشی قرآن و عترت خانواده بهزیستی در مقطع سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در ۵ گروه برگزار می‌شود.

آثار مکتوب این دوره از مسابقات برای داوری به تهرات ارسال می‌شود و منتخبین در هر یک از رشته‌های مسابقات برای شرکت در مرحله استانی معرفی و اعزام خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز