خبرگزاری کار ایران

در جشن بزرگ کودک و خانواده‌های زنجانی؛

انجمن کلیوی زنجان در تحقق شعار پیشگیری، مشاوره‌های پزشکی ارائه داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۹۲

انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی زنجان در جشن بزرگ کودک و خانواده‌های زنجانی با اجرای گروه جمعه به جمعه عمو قناد، شهریور امسال، به حاضرین در این جشن مشاوره پزشکی ارائه داد.

ایلنا: جشن بزرگ کودک و خانواده‌های زنجانی در نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان، به همت موسسه فرهنگی و هنری جنگ شادی و با مساعدت استانداری، فرمانداری و شهرداری و با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، بوفه مواد غذایی و آشامیدنی انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان در این نمایشگاه دایر بود و این انجمن در جهت آگاه سازی از فعالیت‌هایش برنامه‌های تبلیغاتی و فرهنگی داشت و تست فشار خون و قند خون از دیگر فعالیت‌های این انجمن در این نمایشگاه بود.

گفتنی است استقبال از این جشن از سوی کودکان و خانواده‌های زنجانی بسیار بالا بود و میانگین ۴ هزار نفر در این مراسم حضور داشتند.

شایان ذکر است جشن بزرگ کودک و خانواده‌های زنجانی در نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان، به همت موسسه فرهنگی و هنری جنگ شادی و با مساعدت استانداری، فرمانداری و شهرداری و با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز