خبرگزاری کار ایران

وعده مزدی فرماندار سنندج در پی تجمع دیروز کارگران نانوا

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۸۱۰

«فرماندار در این جلسه به صورت شفاهی قول داد که موضوع افزایش دستمزد کارگران نانوای سنندج را تا دو هفته آینده فیصله دهد.»

دبیر انجمن صنفی کارگران خبازی‌های سنندج و حومه از قول شفاهی فرماندار مبنی بر فیصله دادن به موضوع افزایش دستمزد کارگران نانوای این شهرستان تا دو هفته آینده خبر داد.

«یدالله صمدی» با اشاره بهتجمع عصر دیروز(شنبه ۴ بهمن) کارگران نانوامقابل فرمانداری سنندج در اعتراض به ثابت ماندن دستمزدشان از سال ۹۱ به ایلنا گفت: در پی برگزاری این تجمع اعتراضی، جلسه‌ای با حضور نمایندگان کارگران، نمایندگان کارفرمایان و مقامات محلی در ساختمان فرمانداری برگزار شد.

او که خود از حاضرین در این جلسه بوده است، افزود: فرماندار در این جلسه به صورت شفاهی قول داد که موضوع افزایش دستمزد کارگران نانوای سنندج را تا دو هفته آینده فیصله دهد.

این فعال کارگری در ادامه بیان کرد: ما در این جلسه علاوه بر مذاکره برای افزایش دستمزد نسبت به حمایت مسئولان دولتی از مکانیزه شدن کارگاه‌های خبازی هشدار دادیم.

صمدی گفت: در حالی که مقام‌های دولتی استان کردستان می‌گویند نرخ بیکاری در این استان ۲۸ درصد است، مکانیزه کردن خبازی‌ها حداقل ۲ کارگر نانوا را در هر کارگاه بیکار می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز