خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی کار شرکت واحد:

۶۰ درصد کارگران شرکت واحد تهران کمک هزینه خرید مسکن نگرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۸۴۹

«به دلیل اتمام منابع مالی از چند سال پیش این تسهیلات دیگر به کارگران متقاضی خرید مسکن پرداخت نمی‌شود، بطوری که مدیریت نیز گفته است به دلیل کمبود منابع مالی در حال حاضر تامین اعتبار برای تکمیل و تحویل پروژه‌های تعاونی مسکن کارگران شرکت واحد در صدر اولویت‌ها قراردارد.»

عضو شورای اسلامی کار شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: دست کم ۶۰ درصد از کارگران شرکت واحد هنوز مزایای کمک‌هزینه‌های بلاعوض مسکن را دریافت نکرده‌اند.

«داوود کریمی» از اعضای شورای اسلامی کار سامانه ۲ اتوبوس‌های تندروی شرکت واحد با اعلام این خبر به ایلنا گفت: در زمان مدیریت پیشین شرکت واحد از محل فروش زمین‌های مازاد شرکت کمک‌های بلاعوضی به کارکنان فاقد مسکن شد.

وی گفت: متاسفانه توزع این کمک‌ها بگونه‌ای بود که دست کم ۶۰ درصد از کارکنان شرکت واحد نتوانستند از این مزایا استفاده کنند.

به گفته این مقام کارگری در آنزمان بخش قابل توجهی از دریافت‌کنندگان این تسهیلات را افرادی تشکیل می‌دادند که از بیرون توسط مدیریت وقت شرکت واحد استخدام شده‌ بودند.

وی ادامه داد: در مجموع به دلیل شرایط پرداخت تسهیلات بخش عمده‌ای از کارگران و کارمندان شرکت واحد نتوانستند از مزایای تسهیلات مالی بلاعوض خردی منزل استفاده کنند.

کریمی گفت: از قرار معلوم به دلیل اتمام منابع مالی از چند سال پیش این تسهیلات دیگر به کارگران متقاضی خرید مسکن پرداخت نمی‌شود، بطوری که مدیریت نیز گفته است به دلیل کمبود منابع مالی در حال حاضر تامین اعتبار برای تکمیل و تحویل پروژه‌های تعاونی مسکن کارگران شرکت واحد در صدر اولویت‌ها قراردارد.

این مقام شورایی ادامه داد: باتوجه به رشد سریع بهای مسکن در چند سال اخیر، آن گروه از کارگرانی که هنوز موفق به دریافت تسهیلات بلاعوض خرید مسکن نشده‌اند بجاست که پیگیر مطالبات قانونی خود شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز