خبرگزاری کار ایران

مسئول کانون شورای اسلامی کار گلستان خبر داد:

آغاز دور جدید تلاش‌‌ها برای ادغام سازمان تامین اجتماعی در وزارت بهداشت

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۴۶۵

«بحثادغام در سال‌های گذشته با عنوان‌های مختلف مطرح شده بود و حال با ترفندهای جدیدی بیان می‌شود که جامعه کارگر ی باید با هوشیاری جلوی چنین اقدامات غیر قانونی را بگیرد.»

رئیس هماهنگی کانون عالی شورای اسلامی کار استان گلستان نسبت به از سرگیری تلاش ها برای ادغام غیر قانونی بخش درمان سازمان تامین اجتماعی در وزارت بهداشت هشدار داد.

«سید هادی حسینی» با اعلام این خبر به ایلنا گفت: بحثادغام در سال‌های گذشته با عنوان‌های مختلف مطرح شده بود و حال با ترفندهای جدیدی بیان می‌شود که جامعه کارگر ی باید با هوشیاری جلوی چنین اقدامات غیر قانونی را بگیرد.

وی با تاکید بر لزوم گسترش و تقویت ارتباط جامعه کارگری استان گلستان با نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر در سایر استان‌ها نیز ارتباط میان جامعه کارگری با نمایندگان مجلس تقویت شود می‌توان با قدرت بیشتری از تصویب طرح هایی که به زیان کارگران است جلوگیری کرد.

وی در عین حال با بیان اینکه تلاش‌ها برای جذب و عضویت‌های خانه کارگر باید بیش از گذشته و با انرژی بیشتری صورت گیرد، افزود: باید کارهای صورت گرفته در قالب یک بسته به اعضای جدید ارائه شود تا برای عضو جدید جاذبه داشته باشد.

حسینی افزود: افرادی که قبلا ثبت نام کرده و جذب خانه کاگر شده‌اند، نیاز دارند جادذبه جدید برایشان تعریف کنیم تا ترغیب به تمدید ثبت نام شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز