خبرگزاری کار ایران

برگزاری انتخابات شورای اسلامی کار شرکت واحد متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۱۰

چکیده: به نظر می‌رسد اقدام وزارت کار برای ایجاد وقفه در برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی کار شرکت واحد تهران در واکنش به اعتراضات جمعی از کارگران و فعالان مستقل صنفی در این واحد خدماتی صورت گرفته باشد.

اداره کار استان تهران به منظور تضمین سلامت انتخابات نهادهای کارگری، برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی کار شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران در مناطق مختلف این مجموعه خدماتی را به تعویق انداخت.

«رحیم عباسی»، یکی از اعضای شورای اسلامی کار شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، با اعلام این خبر به ایلنا گفت: به دلیل عدم برگزاری به موقع انتخابات شورای اسلامی کار شرکت واحد و اتمام اعتبارنامه اعضای کنونی آن، دفا‌تر این تشکل کارگری در برخی مناطق شرکت واحد توسط کارفرما بسته شده است.

نائب رئیس شورای اسلامی کار سامانه ۵ شرکت واحد افزود: به دنبال این اتفاق، کارفرما از اعضای شورای اسلامی کار خواسته‌ است تا به فعالیت شغلی سابق خود بازگردند.

به نظر می‌رسد اقدام وزارت کار برای ایجاد وقفه در برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی کار شرکت واحد تهران در واکنش به اعتراضات جمعی از کارگران و فعالان مستقل صنفی در این واحد خدماتی صورت گرفته باشد.

پیش از این ایلناگزارش داده بودکه گروهی ۱۰۰ نفره از کارگران شرکت‌ واحد با مراجعه حضوری به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض‌های کتبی خود را درباره مقدمات برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی کار به ثبت رسانده‌ بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز