خبرگزاری کار ایران

روزنامه خورشید آذرماه چاپ می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۲۸

روزنامه خورشید با حضور شورای راهبردی متشکل از مسعود حیدری، علیرضا امیر پور، علی اکرمی و ابراهیم رستمیان از آذر ماه مجدد منتشر می‌شود.

ایلنا: زمان پایان مرحله تولید نسخه الکترونیکی روزنامه خورشید و آمادگی برای انتشار دوره جدید چاپی آن اعلام شد.

سرپرست روزنامه خورشید در این خصوص گفت: ویژگی اصلی دوره جدید این روزنامه – هم در مرحله انتشار دیجیتالی و هم مرحله چاپی – حرکت در چارچوب یک نشریه اجتماعی و اقتصادی با گرایش به سمت مسائل کار، رفاه و تامین اجتماعی و دوری آشکار از مناقشات و منازعات سیاسی و جناحی، در عین توجه به رخدادهای معطوف به مصالح و منافع ملی بوده و خواهد بود.

ابراهیم رستمیان مقدم افزود: با وجود دشواریهای طبیعی که اعمال تغییرات محتوایی در سمت و سویی جدید در روزنامه‌ای در حال انتشار – هر چند در قالب دیجیتالی – دربرداشته است، اما این فرآیند در سایه همراهی و همکاری کادرهای تحریری، فنی و هنری روزنامه به شکلی نسبتاً معطوف طی شده است.

وی یادآور شد: «طرح جامع بازآرایی روزنامه خورشید» نیز به موازات کارهای جاری با دقت کار‌شناسی و سرعت لازم تدوین شده و بخش‌هایی از آن – به غیر از امور مربوط به مرحله چاپ و توزیع و آگهی – به طور آزمایشی وتدریجی در دست اجرا قرار گرفته است. ویژگی اصلی این طرح ترسیم خط مشی‌ها و سیاست‌های جدید محتوایی، چشم اندازهای بلندمدت، باز تعریف مخاطبان اصلی و فرعی، تبیین منابع درآمدی، ساماندهی امور پشتیبانی فنی و چاپ و اصلاح نظام توزیع، فروش و اشتراک است.
سرپرست این روزنامه درباره نحوه فعالیت شورای راهبردی و ترکیب آن، اظهار کرد: این شورای چهار نفره با حضور آقایان علیرضا امیرپور – مدیر کل اسبق روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی – مسعود حیدری(از روزنامه نگاران مجرب در حوزه‌های کار و رفاه اجتماعی) – علی اکرمی(به عنوان صاحبنظر در امور پشتیبانی فنی، توزیع و فروش مطبوعات) و اینجانب(با سابقه ۱۳ سال سردبیری هفته نامه آتیه به عنوان اولین نشریه هفتگی کشور در حوزه بیمه‌ها و تامین اجتماعی)، فعال شد و ماموریت آن نظارت بر جوانب مختلف کار روزنامه در دوره توقف موقت انتشار چاپی و رایزنی درباره برنامه‌های آتی آن بود.

رستمیان مقدم، افزود: با هماهنگی انجام شده از سوی صاحب امتیاز و ناشر، از این پس و در مرحله انتشار چاپی، روزنامه خورشید زیر نظر یک شورای سیاست گذاری خواهد بود که بر خط مشی‌ها و سیاست‌های کلی روزنامه نظارت خواهد داشت. در ترکیب اعضای این شورا اقایان امیرعباس تقی‌پور(مدیر کل جدید روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی)، بیژن رمضانی و مسعود حیدری(هر دو از روزنامه نگاران فعال در حوزه‌های کار، رفاه و تامین اجتماعی)، علیرضا امیرپور(مدیرکل اسبق روابط عمومی سازمان) و اینجانب به عنوان رئیس شورا حضور خواهند داشت.

به زودی نسخه چاپی روزنامه خورشید در اختیار مخاطبان و مشترکین قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود زمان چاپ این روزنامه، هفته نخست آذرماه ۹۲ پیش بینی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز