خبرگزاری کار ایران

عناوین هفته تأمین‌اجتماعی سال ۹۳ اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۸۵۰

در سال ۹۳ ایام هفته تامین اجتماعی به ترتیب با عنوان «تأمین‌اجتماعی عدالت و امنیت اجتماعی، تأمین‌اجتماعی، فرهنگ و اقتصاد مقاومتی، تأمین‌اجتماعی و سیاست‌های کلی نظام سلامت، تأمین‌اجتماعی و تعامل با شرکای اجتماعی، تأمین‌اجتماعی، برنامه محوری و قانونمداری، تأمین‌اجتماعی، کارآمدی با نهضت ICT و تأمین‌اجتماعی، رسانه و پاسخگویی» نامگذاری شده‌است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی از نامگذاری ایام هفته تأمین‌اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایلنا، «امیرعباس تقی‌پور» با بیان اینکه نام‌گذاری ایام هفته تأمین‌اجتماعی برای اولین بار انجام می شود، اظهار داشت: ایام هفته تأمین‌اجتماعی براساس وظایف و راهبردهای اساسی مرتبط با این سازمان نام‌گذاری شده‌اند.

وی افزود: هفته تأمین‌اجتماعی در سال‌جاری از روز پنجشنبه ۱۹ تیرماه آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۲۵ تیرماه ادامه می‌یابد.

تقی‌پور ادامه داد: ایام این هفته به ترتیب با عنوان «تأمین‌اجتماعی عدالت و امنیت اجتماعی»، «تأمین‌اجتماعی، فرهنگ و اقتصاد مقاومتی»، «تأمین‌اجتماعی و سیاست‌های کلی نظام سلامت»، «تأمین‌اجتماعی و تعامل با شرکای اجتماعی»، «تأمین‌اجتماعی، برنامه محوری و قانونمداری»، «تأمین‌اجتماعی، کارآمدی با نهضت ICT» و «تأمین‌اجتماعی، رسانه و پاسخگویی» نامگذاری شده‌اند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در ایام هفته تأمین‌اجتماعی برنامه‌های مختلفی برای معرفی خدمات این سازمان و برقراری ارتباط مطلوب با شرکای اجتماعی درنظر گرفته شده است.

تقی پور گفت: در نشست خبری مدیرعامل سازمان که روز سه‌شنبه ۱۷/۴ / ۹۳ برگزار خواهد شد، جزئیات برنامه‌های گرامیداشت هفته تأمین‌اجتماعی اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز