خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر کار در امور زنان و خانواده منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۱۰۴

طی حکمی از سوی علی ربیعی وحیده نگین، رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی، با حفظ سمت به عنوان مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده منصوب شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مشاور خود در امور بانوان و خانواده را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی علی ربیعی؛ وحیده نگین، رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی، با حفظ سمت به عنوان مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده منصوب شد.

متن حکم انتصاب وحیده نگین به شرح زیر است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند سرکار عالی به موجب این حکم و با حفظ سمت به عنوان «مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده» منصوب می‌شوید.

تحقق اهداف عالی دولت تدبیر و امید در ابعاد اجتماعی و اقتصادی، بدون در نظر داشتن نقش زنان ناممکن است. توانمندسازی نیز از جمله مهم‌ترین برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و زنان از بزرگ‌ترین گروه‌های هدف توانمندسازی به شمار می‌آیند. تقویت عدالت جنسیتی، ارتقای توانمندی زنان برای شکوفایی فردی، تحکیم بنیان خانواده و ایفای نقش اجتماعی فعال، نیازمند ارائه ایده‌های خلاق و طراحی برنامه‌های مناسب است. انتظار می‌رود با جدیت و تعهد و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود در وزارتخانه، بتوانید وظایف محوله را با اولویت موارد زیر به انجام برسانید.

امیدوارم خدمتگزاری جنابعالی توام با موفقیت، ارتقای سطح تدبیر در سیاست‌ها و برنامه‌ها و زایش امیدهای بیشتر برای زنان ایران باشد. توفیق روزافزون سرکار عالی را از خداوند متعال خواستارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز