خبرگزاری کار ایران

اجرای آزمایشی کاهش بارترافیک در فرودگاه مهرآباد

کد خبر : ۱۸۵۸۶۴

نیازمند تامین زیرساخت‌هایی چون احداثزیرگذر یا روگذر در سه راه پلیس، محوطه‌سازی و اصلاح محوطه جلوی ترمینال ۲ و ۴ و تغییراتی در محوطه خیابان‌های منتهی به ترمینال‌ها هستیم.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با اشاره به اجرای آزمایشی طرح کاهش بار ترافیک فرودگاه مهرآباد، گفت: نیازمند تامین زیرساخت‌هایی چون احداثزیرگذر یا روگذر در سه راه پلیس، محوطه‌سازی و اصلاح محوطه جلوی ترمینال ۲ و ۴ و تغییراتی در محوطه خیابان‌های منتهی به ترمینال‌ها هستیم.

به گزارش ایلنا، علی رستمی با اشاره به اجرای طرح کاهش بار ترافیک در فرودگاه مهرآباد گفت: برای اجرای این طرح نیازمند تامین زیرساخت‌هایی چون احداثزیرگذر یا روگذر در سه راه پلیس، محوطه‌سازی و اصلاح محوطه جلوی ترمینال ۲ و ۴ و تغییراتی در محوطه خیابان‌های منتهی به ترمینال‌ها هستیم.

وی افزود: مطالعاتی توسط شرکت ایمن‌راه انجام و جلسات مشترکی نیز با راهبر پلیس و کارشناسان ترافیک شهرداری منطقه ۹ برگزار شده است.

رستمی ادامه داد: با توجه به اینکه اجرای عملیاتی چون احداثزیرگذر یا روگذر زمان بر است، ما در صدد هستیم طرح را به صورت آزمایشی اجرا کنیم به‌طوریکه با تغییر در جدول‌کشی مسیرها می‌خواهیم به نتایج بهتری از این طرح برسیم.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اظهار داشت: در صورت اجرای طرح ترافیک در فرودگاه به‌صورت آزمایشی، طرح مورد نظر به‌صورت دائمی در فرودگاه اجرایی خواهد شد.

رستمی با بیان اینکه با اجرای طرح آزمایشی ترافیک می‌خواهیم ایرادات طرح را مشخص کنیم، گفت: با طرح آزمایشی مردم نسبت به ترافیک شناخت بیشتری پیدا می‌کنند و نیازهای طرح مورد نظر تشخیص داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طی روزهای آینده برخی موارد چون ایجاد تابلوهای موقت علائم راهنمایی و رانندگی، تغییر مسیرها از طریق جدول‌گذاری و ایجاد موانع ترافیکی در فرودگاه مهرآباد اجرایی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز