خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد در گفتگو با ایلنا:

فیلترینگ شبکه های اجتماعی ارتباطی با منافع مخابرات ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۷۲۳

مهدی مقوم همچنین از کاهش بیست درصدی قیمت ADSL توسط این شرکت در استان یزد خبر داد و گفت: هم اگنون امکان ارائه سرعت های بالا به میزان ۵ مگابیت و ده مگا بیت برای متقاضیان فراهم شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان یزد گفت: فیلترینگ شبکه های اجتماعی ارتباطی با منافع مخابرات ندارد.

به گزارش ایلنا از یزد، مهدی مقوم در نشست خبری روز دوشنبه در جمع رسانه های استان یزد به بیان عملکرد شرکت مخابرات در این استان طی سال گذشته پرداخت و گفت در حال حاضر مخابرات ۵۶ هزار پورت دیتای فعال دارد که امیدواریم این تعداد در پایان سال جاری به دو برابر افزایش یابذ.

وی افزود سایر شرکت های خدمات اینترنت ۴۴ هزار پرت فعال در استان یزد دارند.

مدیرعامل مخابرات همچنین از کاهش بیست درصدی قیمت ADSL توسط این شرکت در استان یزد خبر داد و گفت: هم اگنون امکان ارائه سرعت های بالا به میزان ۵ مگابیت و ده مگا بیت برای متقاضیان فراهم شده است.

مقوّم با عملکرد مخابرات در حوزه روستاها هم گفت: تاکنون ۳۵۰ روستای استان یزد از جمله ده بالا و طزرجان به اینترنت پر سرعت متصل شده است.

وی همچنین از اجرای فاز شش تلفن همراه از مهر ماه سال جاری در استان خبر داد و گفت: نسل سوم تلفن همراه(۳G) با این امکان اجرایی می شود.

مدیرعامل مخابرات همچنین از اجرای طرخی مشترک صدا و سیما خبر داد که در ۶ استان کشور از جمله یزد خبر داد که طی آن مشترکان می توانند به آرشیو صدا و سیما و بخش زنده شبکه ها دسترسی پیدا کنند.

مقّوم همچنین در ادامه سخنان خود اظهار امیدواری کرد تا در شش ماه دوم سال جاری پهنای باند استان یزد افزایش قابل توجه ای داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالات خبرنگاران مبنی بر عدم دسترسی بعضی از مناطق به تلفن های ثابت گفت: متاسفانه با تخریب یک واحد مسکونی و تبدیل آن به بیست تا سی واحد مشکلاتی برای مخابرات ایجاد شده که امکان اینترنت پر سرعت را از این خطوط گرفته است.

وی همچنین گفت: در شهر یزد ۱۵۰ هزار تلفن ثابت بدون استفاده مانده است، در حالی که سرمایه گذاری و امکانات برای برقراری خطوط صورت گرفته است.

مدیرعامل مخابرات در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر این که شایعه شده فیلترینگ شبکه های اجتماعی برای حفظ منافع مخابرات است، گفت: این موضوع ارتباطی با مخابرات ندارد همچنان که مخابرات عضو کمیسیون مصادیق مجرمانه نیست.

مقوم همچنین در سخنان خود به ارائه گزارشی از میزان دایری تلفن های ثابت، همراه و پوشش جاده ای تلفن همراه در استان یزد پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز