خبرگزاری کار ایران

مدیر اجرایی برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران کام:

برگزاری نمایشگاه ایران کام روند پیشرفت دولت الکترونیک را سرعت می بخشد

کد خبر : ۱۲۹۲۴۴

خاکسار با بیان این که هم اکنون ۲۰۰ شرکت برای مشارکت در نمایشگاه مراجعه کرده اند گفت: پیش بینی می کنیم رشدی حدود ۱۰۰ درصد نسبت نمایشگاه های گذشته داشته باشیم.

مدیر اجرایی برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران کام گفت: در نمایشگاه ایران کام شاهد حضور بخش خصوصی و دولتی در کنار هم خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباسعلی خاکسار یکی از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه را آشنایی مردم، دانشجویان و متخصصان با دستاورد های نوین فناوری اطلاعات دانست و اضافه کرد: یکی دیگر از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه معرفی دستاوردهای بخش دولتی در تحقق دولت الکترونیک به مردم است.

وی اضافه کرد: از طرفی دولت می‌تواند توانمندی خود را در بخش دولت الکترونیک به مردم نشان دهد و همچنین فرصتی برای بخش خصوصی است تا با ایجاد تعامل با دولت فناوری‌های خود را تکامل و ارتقا بخشد.

خاکسار با بیان این که هم‌اکنون ۲۰۰ شرکت برای مشارکت در نمایشگاه مراجعه کرده‌اند گفت: پیش بینی می کنیم رشدی حدود ۱۰۰ درصد نسبت به نمایشگاه‌های گذشته داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه ایران کام با رویکرد پر کردن خلا آشنایی مردم با بخش تکنولوژی های روز است و امیدواریم استان های اطراف برای حضور و بازدید از نمایشگاه حضور پیدا کنند.

شانزدهمین نمایشگاه کامپیوتر، تجارت الکترونیک، اینترنت و ماشینهای اداری مشهد و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات در خراسان رضوی از ۱۷ تا ۲۰ دی ماه به مدت ۴ روز از ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود و ساعت ۱۰ صبح روز ۱۸ دی ماه نیز مخصوص بازدیدکنندگان دانشجو و ادارات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز