خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل مخابرات خراسان رضوی:

دولت الکترونیک در «ایران‌کام» آماده تقویت بخش خصوصی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۷۹

اگر بخش دولتی وضعیت نظارتی خود را افزایش دهد؛ می‌تواند ارائه خدمات به مردم را قوی‌تر کند و از دیگر پیامد مثبت این عمل می‌توان به پویا‌تر شدن بخش خصوصی اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه دولت الکترونیک در «ایران‌کام» آماده تقویت بخش خصوصی است گفت: بخش دولتی باید وضعیت نظارتی خود را در نمایشگاه‌های فناوری اطلاعات دولت الکترونیک افزایش دهد.

به گزارش ایلنا، سید علی ملک جعفریان در راستای برگزاری نمایشگاه «ایران‌کام» در مشهد اظهارکرد: حضور بخش دولتی در نمایشگاه ایران کام به معنی حمایت از بخش خصوصی و استفاده از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های نهفته در این بخش است.

وی افزود: با توجه به اینکه دولت برای فراهم کردن ابزار ارائه خدمت به مردم، به بخش خصوصی نیاز دارد، حضور این دو بخش در کنار هم در نمایشگاه ایران‌کام محل مناسبی برای اتفاق افتادن این مهم و ایجاد تعامل بین این دو بخش است.

ملک جعفریان با اشاره به اینکه بخش دولتی باید وضعیت نظارتی خود را توسعه دهد و از حالت تصدی‌گری خارج شود، تصریح کرد: اگر بخش دولتی وضعیت نظارتی خود را افزایش دهد می‌تواند ارائه خدمات به مردم را قوی‌تر کند و از دیگر پیامد مثبت این عمل می‌توان به پویا‌تر شدن بخش خصوصی اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه اگر بخش دولتی حمایتی از بخش خصوصی نکند هیچ پیشرفتی در زمینه آی. تی و آی. سی. تی در کشور اتفاق نخواهد افتاد بیان کرد: بخش دولتی باید به فعالیت در حوزه آی. تی بها بدهد و برای ارائه خدمات بهتر آی. تی، از توان بخش خصوصی در این حوزه به کار گیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان خراسان رضوی یکی از مهم‌ترین نتایج برگزاری نمایشگاه ایران‌کام را کسب تجارب و گفت و شنود‌ها دانست و اظهار کرد: استان خراسان رضوی یکی از با پتانسیل‌ترین استان‌های کشور است که صنعت آی. تی می‌تواند در پیشرفت و تعالی بیشتر استان نقش پر رنگی داشته باشد.

وی اضافه کرد: نمایشگاه بین‌المللی مشهد جزو بهترین نمایشگاه‌های کشور است و جای رشد زیادی دارد و امیدواریم که با توجه به موقعیت مهم استان خراسان رضوی شاهد برگزاری نمایشگاه بسیار ارزشمند و شکوه‌مندی باشیم.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیو‌تر، تجارت الکترونیک، اینترنت و ماشینهای اداری مشهد هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات واطلاع رسانی از ۱۷ الی ۲۰ دی ماه امسال در محل نمایشگاه‌های بین المللی مشهد به ارائه محصولات جدید در زمینه سخت افزار، نرم افزار، ماشین‌های اداری، فناوری اطلاعات و همچنین ارائه دهندگان خدمات اینترنتی است که در بخش مخابرات غیر از تجهیزات مخابراتی، اوپراتور‌های مختلف به ارائه خدمات نوین خود خواهند پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز