خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان خبر داد:

ساخت مخازن، انبار و سیلو به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی واگذار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۴۶۵

با توجه به نشست‌هایی که اخیراً با چند سرمایه گذار در خصوص صادرات و واردات غلات صورت گرفت، نیاز به افزایش واردات این محصول، سرمایه گذاری در این بخش، بیش از پیش نمود پیدا کرده است.

نشست کمیته سرمایه گذاری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با حضور مدیرکل، معاونین و روسای ادارات و کارشناسان مربوطه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، در این نشست مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان از پیگیری تیپ قراردادها خبر داد و افزود: با توجه به نشست‌هایی که اخیراً با چند سرمایه گذار در خصوص صادرات و واردات غلات صورت گرفت، نیاز به افزایش واردات این محصول، سرمایه گذاری در این بخش بیش از پیش نمود پیدا کرده است.

نعیمی افزود: منتظر ارائه درخواست سرمایه گذاری هستیم و باید ساخت مخازن، انبار و سیلو را با سرمایه گذاری بخش خصوصی در دستور کار قرار دهیم تا با افزایش صادرات و واردات غلات مشکلی نداشته باشیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان خاطر نشان کرد: بررسی مشکلات سوخت با پیمانکاران سوختی در جهت ارائه خدمات ایمن با نظارت هر چه بیشتر این اداره کل از تصمیمات این نشست بود.

نعیمی در پایان اشاره کرد: با توجه به طرح توسعه بررسی ایجاد زیرساخت خط لوله در بندر انزلی با توجه به پشتوانه و مسیر عبوری لوله‌های سوختی نیز در دستور کار این کمیته قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز