خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

پروژه‌های اقتصادی استان با رویکرد مشارکت بخش خصوصی تعریف شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۵۰۱

استان البرز با وجود وسعت کوچک، حجم قابل توجهی از جمعیت را در شهرهای اقماری متعدد جای داده است و این در حالی است که تولید سرمایه با حداقل ممکن انجام می‌شود و همین امر مانعی فرا روی توسعه شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بر ضرورت تعریف پروژه‌های اقتصادی با رویکرد مشارکت بخش خصوصی و تولید سرمایه در استان تأکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، هیربد معصومی، با اشاره به اینکه باید شیوه تخصیص منابع در طرح‌های عمرانی تغییر پیدا کند، گفت: روش تخصیص و تأمین منابع مالی در کشور باید عوض شود تا بتوانیم ضمن تقویت بنیه اقتصادی، پایه‌های توسعه را در ساختار شهری ایجاد کنیم.

وی افزود: استان البرز با وجود وسعت کوچک، حجم قابل توجهی از جمعیت را در شهرهای اقماری متعدد جای داده است و این در حالی است که تولید سرمایه با حداقل ممکن انجام می‌شود و همین امر مانعی فرا روی توسعه شده است.

معاون استاندار تصریح کرد: برای تغییر در این سبک، نیازمند تعریف پروژه‌هایی هستیم که به تقویت بنیه اقتصادی استان کمک کند.

معصومی، این روند را، تأثیر گذار بر چرخه مهاجرت‌ها نیز دانست و تصریح کرد: مادامی که شاهد تولید سرمایه در کل کشور باشیم، نیاز به مهاجرت به سایر نقاط نیز کاهش یافته و کمتر شاهد پدیده مهاجرت و سایر آسیب‌های آن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تعریف پروژه‌های اقتصادی در شهرهای اقماری موجب توسعه این مناطق می‌شود، افزود: به همین منظور با تعریف طرح‌های اقتصادی و ایجاد رغبت در سرمایه گذاران باید جریان سازی اقتصادی در استان به راه بیافتد تا علاوه بر تولید سرمایه و منابع داخلی، در شاهراه توسعه و آبادانی شهر‌ها قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز