خبرگزاری کار ایران

نوبخت در حاشیه جلسه هیات دولت: / ۳ /

دولت از وزیر علوم حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۰۷۵

ما مردم را بی‌پناه در کنار افزایش قیمت‌ها قرار نخواهیم داد ضمن اینکه شورای رقابت نیز دولتی نیست و استقلال نظر دارد. اگر اعضا به پیشنهاد وزرا انتخاب می‌شوند اما ما نمی‌توانیم نظرات آنها را عوض کنیم ما پایبند قانون هستیم و در این جلسات تنها نظرات خود را بیان می‌کنیم.

سخنگوی هیات دولت با بیان اینکه دولت از وزیر علوم حمایت می‌کند، تاکید کرد: دولت حتما از فرجی‌دانا برای ادامه سمت خود در وزارت علوم دفاع می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر نوبخت در ادامه صحبت‌های خود در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص گزارش امروز عسگری‌آزاد جانشین سرپرست منابع انسانی رئیس جمهور در جلسه غیرعلنی مجلس پیرامون استخدام‌های غیرقانونی دولت قبل گفت: متاسفانه دستگاه‌های دولتی ما از نیروی انسانی متورم هستند برخی توقع دارند که مشکل بیکاری از طریق استخدام حل شود در حالی که باید این کار را از طریق ایجاد اشتغال حل کرد.

وی ادامه داد: اگر سازمان توسعه انسانی مسئولیت استخدام نیروها را داشته باشد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بودجه لازم را بدهد، قطعا مغایرتی در کارها ایجاد خواهد شد بنابراین لازم است که سازوکار مناسبی برای این کار پیش‌بینی شود.

در ادامه خبرنگاری با بیان اینکه طی مدت اخیر ما بیشتر حضور دولت در عرصه قانونگذاری را شاهد بودیم از سخنگوی دولت پرسید که دولت چه زمانی پای خود را از عرصه قانونگذاری بیرون خواهد کشید؟، که معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور پاسخ داد: درست است که ما قصد خروج از رکود را داریم و روزی دو جلسه برای تدوین برنامه ششم برگزار می‌کنیم اما نمی‌توان گفت به بهانه افزایش قیمت حامل‌های انرژی عده معدودی از کسبه هر طور که خواستند می‌توانند قیمت‌های خود را افزایش دهند و دولت نیز به روی خود نیاورد.

نوبخت افزود: ما مردم را بی‌پناه در کنار افزایش قیمت‌ها قرار نخواهیم داد ضمن اینکه شورای رقابت نیز دولتی نیست و استقلال نظر دارد. اگر اعضا به پیشنهاد وزرا انتخاب می‌شوند اما ما نمی‌توانیم نظرات آنها را عوض کنیم ما پایبند قانون هستیم و در این جلسات تنها نظرات خود را بیان می‌کنیم.

سخنگوی دولت در مورد رویکرد مجلس نسبت به استیضاح وزیر علوم تصریح کرد: دولت از وزیر علوم حمایت می‌کند و اگر قرار است وی در مواردی دقت نظر بیشتری داشته باشد قطعا خودش به این مسئله توجه خواهد کرد. دولت حتما از فرجی‌دانا برای ادامه سمت خود در وزارت علوم دفاع می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز