خبرگزاری کار ایران

فانی در جمع خبرنگاران: / تکرار /

وزارت آموزش و پرورش مسئول مدیریت مسئله دانش آموزان شین آباد است

کد خبر : ۱۳۳۳۳۵

در جلسه‌ای، درمان این دانش آموزان به عهده وزارت بهداشت و موضوعات مرتبط با آتیه این دانش آموزان به لحاظ اشتغال به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سپرده شد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: این وزارت خانه از سوی دفتر ریاست جمهور ماموریت یافته تا امور مربوط به دانش آموزان حادثه دیده شین آبادی را مدیریت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اصغر فانی پیش از ظهر امروز بعد از پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص بهبود وضعیت معیشتی معلمان، گفت: در‌‌ همان روزهای آغاز کار در آموزش و پرورش مشاوری را تحت عنوان مشاور اقتصاد در آموزش و پرورش منصوب کردم.

وی با اشاره به اینکه مطالعات خوبی در این زمینه انحام شده و به طرحهای حوبی نیز رسیده‌ایم، افزود: این طرح‌ها را به رئیس جمهور گزارش کردیم و ایشان آن را تایید کردند و به تدریج این مطالعات به اجرا در می‌آیند.

فانی تاکید کرد: در رابطه با معیشت معلمان هیچ صحبتی نمی‌کنم و کارها را در این زینه دنبال می کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سال آینده به طور آزمایشی بودجه سرانه‌ای را در برخی از مدارس دنبال می‌کنیم، افزود: در مورد جزئیات بودجه ریزی عملیاتی در مدرسه اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در مورد اخرین وضیعت درمانی دانش آموزان حادثه دیده شیر آبادی گفت: در جلسه‌ای، درمان این دانش آموزان به عهده وزارت بهداشت و موضوعات مرتبط با آتیه این دانش آموزان به لحاظ اشتغال به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سپرده شد.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان حادثه دیده شین آبادی اکنون در تهران به سر می‌برند، گفت: عمل جراحی عمل سه نفر از این دانش آموزان دو سه روز پیش انجام شده و وزارت آموزش و پرورش از سوی رئیس جمهور ماموریت پیدا کرد که امور این دانش آموران را مدیریت کند.

وی با اشاره به اینکه مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش عهده دار این کار است، افزود هماهنگی خوبی از طرف وزارت تعاون و رفاه و امور اجتماعی برای آتیه این دانش آموزان انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز