خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی برنامه‌های متعدد هنری در نمایشگاه قرآن کریم اهواز

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۳۹۲

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های متعدد هنری در نمایشگاه قرآن کریم اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ناصر چنانی، در مراسم رونمایی از پوستر یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز با بیان اینکه یک ماه دیگر تا برپایی نمایشگاه قرآن فاصله داریم،‌ گفت: رویکردی که در این نمایشگاه وجود دارد، رویکرد خوبی است.

 وی افزود: مدتهاست همه مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان دست به کار شده و بعد از مدت‌ها چنین رویکردی ایجاد شده است.

چنانی با اشاره به فعالیت همه معاونت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برای برگزاری نمایشگاهی مناسب در ماه مبارک رمضان، خاطر نشان کرد: نیاز داریم خود را به این رویداد قرآنی متبرک کنیم.

وی بیان کرد: در حوزه هنر، در بخش هنرهای نمایشی، تجسمی و آموزشی برنامه‌هایی پیش‌بینی شده اما آنچه ضرورت دارد که مطرح شود هم‌پوشانی با اداره‌ فرهنگ و ارشاد اهواز می باشد.

معاون فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه بسته هنری خوبی برای نمایشگاه فراهم شده است، افزود: این برنامه ها در بخش هنرهای نمایشی، تجسمی، آموزشی و برگزاری ورکشاپ ، کارگاه، نمایشگاه و  اجرای خیابانی پیش بینی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز