خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

جایگاه قرآنی خوزستان ارتقاء می یابد /آمادگی تقدیر از مفاخر رامهرمز را داریم

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۲۶۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برنامه‌ریزی و انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی در حوزه قرآنی برای ارتقاء جایگاه قرآنی استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمد جوروند در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رامهرمز اظهار کرد: خرده‌فرهنگ‌های کوچک، دست‌به‌دست هم می‌دهند تا یک اقبال فرهنگی را در شهرستان ایجاد کنند.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین زیرمجموعه فرهنگ و هنر در سطح کشور، ادارات ارشاد اسلامی هستند و سرمایه‌های بسیار مهمی را در اختیار داریم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: ارتباط بین فرهنگ و امنیت، فرهنگ و بهداشت و ...، قابل‌ تعمیم است و می‌توان در مقوله‌های مختلف فرهنگی به آن پرداخت.

وی افزود: جایگاه قرآنی ما در سطح ملی طی سال‌های گذشته متأسفانه پایین بود که با جلسات و اتفاقات خوبی که صورت گرفته در حال ارتقاء این جایگاه در کشور هستیم.

جوروند خاطرنشان کرد: با توجه به نگاه ویژه استاندار نسبت به مقوله فرهنگ و هنر، انشاالله که همایش‌ها و جشنواره‌های مختلفی را در سال جاری در این شهرستان برگزار کنیم.

وی اذعان داشت: انجمن مفاخر استان این آمادگی را دارد تا برای شناسایی و قدردانی از مفاخر رامهرمز اقدام به برگزاری همایش برای یکی از مفاخر این شهرستان کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان گفت: در بحث کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، آمادگی داریم تا ظرفیت این شهرستان را بالا ببریم.

در این جلسه برخی از اعضاء شورای فرهنگ عمومی دیدگاه‌های خود را در رابطه با برخی از معضلات فرهنگی بیان کردند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز