خبرگزاری کار ایران

برای پیشگیری از ویروس کرونا انجام می شود ؛

توزیع مواد ضدعفونی کننده در ادارات استان خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۶۱۲

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی از توزیع مواد ضدعفونی کننده برای پیشگیری از ویروس کرونا بین ادارات و امکان عمومی استان از امروز شنبه توسط اتاق بازرگانی بجنورد خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید پورآبادی ، رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی با اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: توزیع مواد ضد عفونی کننده از امروز شنبه از سوی اتاق بازرگانی انجام می شود.

وی افزود: باتوجه به لزوم اتخاد تدابیر و تمهیدات لازم  برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و ضرورت ضدعفونی کردن مکان های عمومی و ادارات این اقدام انجام شد.

وی اضافه کرد: این محلول بر پایه کلر ساخته شده و ضد عفونی کننده چندین برابر الکل کارایی دارد.

پورآبادی  اظهارداشت: درحال حاضر مجوز تولید مایع ضدعفونی کننده سطوح غیر بیمارستانی د توسط این واحد تولیدی در جاجرم تولید می شود.

وی میزان تولید روزانه این  واحد تولیدی را 2000 لیتر اعلام کرد و افزود: این محمول ضد عفونی کننده برای سطوح ، سبزیجات و... استفاده می شود.

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی اظهارداشت: این محمول پس از تولید تحت نظرات اداره کل صمت استان فقط در استان خراسان شمالی توزیع می شود در صورت اشباع استان به استان های همجوار توزیع خواهد شد.

 درحال حاضر مجوز تولید مایع ضد عفونی کننده سطوح غیر بیمارستانی در یکی از واحدهای تولیدی در جاجرم و اسپری ضدعفونی کننده دست برپایه الکل  دریکی از واحدهای تولیدی شوینده در شیروان صادر شده است.  

 

 

منبع ایلنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز