خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

افزایش تخت‌های بیمارستان ثامن الائمه(ع) بجنورد به 160‌ تخت

asdasd
کد خبر : ۳۹۵۰۶۰

مدیردرمان تامین اجتماعی خراسان شمالی سه پروژه مهم درمانی استان را افزایش تخت‌های بیمارستان ثامن الائمه(ع) بجنورد از 102‌ تخت به 160‌تخت، احداث کلینیک تخصصی و احداث یک سوله چند منظوره در بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد عنوان کرد.

داود احمدیان، مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی در گفت وگو با ایلنا با اعلام این که واحد درمان سازمان تامین اجتماعی در 2 حوزه درمان مستقیم و غیر مستقیم فعالیت می‌کند، گفت: درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی شامل مراکز درمانی و بیمارستان‌هایی است که صد در صد مالکیت آن متعلق به سازمان تامین اجتماعی است.

وی افزود: در درمان مستقیم همه خدمات درمانی به صورت کاملا  رایگان به بیمه شدگان ارائه می‌شود.

احمدیان اظهارکرد: برهمین اساس در استان خراسان شمالی درمان مستقیم شامل بیمارستان ثامن الائمه‌(ع) تامین اجتماعی با 102‌ تخت، درمانگاه تخصصی بیمارستان، درمانگاه تخصصی شهرستان شیروان، درمانگاه تخصصی شهرستان اسفراین و درمانگاه عمومی جاجرم است.

وی اظهار کرد: دراستان خراسان شمالی در حوزه درمان مستقیم، در سال جاری 3 پروژه مهم با هدف ارتقای کمی وکیفی خدمت‌رسانی بخش درمان را به بیمه شدگان استان برعهده دارد.

وی این 3 طرح مهم درمانی استان را شامل افزایش تخت‌های بیمارستان ثامن الائمه(ع) بجنورد از 102‌ تخت به 160‌تخت، احداث کلینیک تخصصی و احداث یک سوله چند منظوره دربیمارستان تامین اجتماعی بجنورد عنوان کرد.

فعالیت 400 نیروی تخصصی و غیرتخصصی در استان

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی بیان کرد: در درمان مستقیم بیش از 400‌ نیروی تخصصی و غیرتخصصی برای خدمت رسانی در واحدهای درمانی استان مشغول به فعالیت هستند.

 وی ارتقای هتلینگ بیمارستان و مراکز درمانی تامین اجتماعی استان را یکی از مهم‌ترین اهداف واحد درمانی تامین اجتماعی استان اعلام کرد وگفت: در بحث ارتقای هتلینگ بیمارستان هم از لحاظ تجهیزات، امکانات و ساختمانی تاکنون اقداماتی خوبی صورت گرفته است.

احمدیان همچنین از ایجاد چند اتاق وی آی پی برای بیماران در بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد خبرداد.

 وی به حوزه درمان غیرمستقیم مدیریت درمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: درمان غیر مستقیم مربوط به توسعه اسناد پزشکی سازمان تامین اجتماعی است که دراین بخش بیش از 300 مرکز درمانی خصوصی و دولتی فعالیت می‌کنند که قرارداد با سازمان تامین اجتماعی استان دارند.

انتهای پیام/
برزگر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز