خبرگزاری کار ایران

در اولین ارزیابی اعتبار بخشی؛

بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان قزوین درجه عالی ارزشیابی گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۳۸

در اولین ارزیابی استانداردسازی و ملی اعتبار بخشی مراکز درمانی بستری که در سطح کشور و بطور هماهنگ توسط وزارت بهداشت‏، درمان و آموزش پزشکی انجام پذیرفت ۲ بیمارستان رازی و تاکستان قزوین با کسب امتیاز بالای ۸۰ به اخذ درجه یک عالی نایل شدند.

ایلنا: مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین گفت: این مدیریت با ایجاد زیر ساخت‌های لازم و با تشکیل گروه‌های کیفی در هر واحد و در کنار آن آموزش‌های تخصصی همکاران شاغل در جهت افزایش سطح مهارت آنان و ارائه خدمت رسانی بهتر و موثر‌تر و اصلاح و بهبود فرایندهای کاری موفق شد به نتیجه دلخواه خود دست یابد.

محمد صادق بابائی در گفتگو با ایلنا افزود: این رتبه بندی از ۶سطح غیر استاندارد، درجه ۳، درجه، ۲ درجه ۱، درجه یک مثبت و درجه یک عالی تشکیل شده است که این ۲ بیمارستان به اذعان ارزیابان وزارت بهداشت و درمان در ارائه خدمت رسانی در سطح استان از شرایط عالی برخوردار هستند.

بابایی افزود: پیش از این نیز بیمارستان رازی قزوین در استقرار حاکمیت بالینی به عنوان تنها بیمارستان استان در کنار ۴ بیمارستان بر‌تر سازمان تامین اجتماعی کشور در جشنواره حاکمیت بالینی موفق به کسب رتبه بر‌تر کشوری شده بود و دفتر پرستاری آن نیز طی چهار سال گذشته به عنوان منتخب و اول کشوری در بین بیمارستانهای تامین اجتماعی کشور انتخاب شد و کسب این موفقیت جدید نیز برگ زرینی از کتاب موفقیت‌های پی در پی همکاران این مجموعه پرتلاش است.

وی ضمن تقدیر از همکاران مجموعه به‌دلیل ایجاد فضای پر از صمیمیت و همدلی حاکم بر محل کار گفت: این پیروزی‌ها جز در سایه کار تیمی موفق‏، انگیزه بالا، همدلی، آموزش مناسب و ایجاد زیر ساخت‌های لازم حاصل نمی‌شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین در پایان گفت: مدیریت درمان و تمامی همکاران این مجموعه از هیچ تلاشی در جهت بهبود وضعیت خدمت رسانی به بیماران و افزایش سطح رضایتمندی آنان فروگذار نمی‌کنند و امیدواریم بتوانیم در جهت بهبود وضعیت درمان گام‌های موثری برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز