خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی خبر داد:

ارتقا بیمارستان تامین اجتماعی خراسان شمالی به 160 تخت

asdasd
کد خبر : ۳۴۶۹۸۱

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی به سفر اخیر مدیرعامل تامین اجتماعی به این استان اشاره کرد و گفت: در این سفر مصوب شد به زودی بیمارستان 102 تختخوابی تامین اجتماعی به 160 تخت ارتقاء یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بجنورد، دکتر داود احمدیان، مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی در جمع خبرنگاران استان با بیان این که مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی در دو بخش درمان مستقیم و غیر مسقیم فعالیت می کند، گفت: در بخش درمان مستقیم ارائه خدمات درمانی به صورت سرپایی و بستری در غالب بیمارستان و یک درمانگاه عمومی در مرکز استان است.

وی افزود: همچنین دو درمانگاه تخصصی در شهرستان‌های اسفراین و شیروان و یک درمانگاه عمومی در شهرستان جاجرم به ارائه خدمات به بیماران تامین اجتماعی می پردازند.

دکتر احمدیان در رابطه با بخش درمان غیرمستقیم نیز گفت: هم اکنون بیمارستان ثامن الائمه (عج) شهرستان بجنورد هم اکنون با 102 تخت مصوب و 106 تخت فعال و بخش های اطفال، داخلی ، جراحی  زنان، زایشگاه، ارتوپدی، چشم پزشکی و... خدمات درمانی خود را ارائه می کند.

وی خاطرنشان کرد: در سفر اخیر دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به استان مصوب شد به زودی بیمارستان 102 تختخوابی تامین اجتماعی به 160 تخت ارتقاء یابد.

مدیردرمان تامین اجتماعی خراسان شمالی همچنین از افتتاح ساختمان جدید تامین اجتماعی به زودی خبر داد و افزود: این ساختمان در 6 طبقه در زمین 6 هزار و 400 متر ساخته خواهد شد.

وی تصریح کرد: در مجموع مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی سالیانه حدود 12 هزار خدمات بستری و حدود 430 هزار  مورد خدمات سرپایی به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه می دهد.

انتهای پیام/
برزگر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز