خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران:

پیشانی خدمات تامین اجتماعی درمان است

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۹۹۵

مجموعه خدمات رسانی در حوزه درمان 2 هزار و 200 پرسنل و 370 متخصص خدمات‌رسانی می‌کنند و سال گذشته 650 میلیارد تومان اعتبار ما در حوزه درمان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، محمد خورشیدی در دیدار کارکنان تامین اجتماعی مازندران با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار کرد: پیشانی خدمات تامین اجتماعی درمان است.

وی با اشاره به اینکه بنا به اهمیت موضوع درمان، سازمان تامین اجتماعی در بخش قراردادی با پزشکان، متخصصان و مراکز درمانی طرف قرارداد است، افزود:مازندران 5 بیمارستان تامین اجتماعی دارد و در همه شهرستان‌ها هم مرکز درمانگاهی خدمات‌رسانی می‌کند.
 
مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران ، گفت: مجموعه  خدمات رسانی در حوزه درمان 2 هزار و 200 پرسنل و 370 متخصص خدمات‌رسانی می‌کنند و سال گذشته  650 میلیارد تومان اعتبار ما در حوزه درمان بوده است.
 
وی با بیان اینکه سال گذشته در حوزه درمان مرکز جراحی قلب در شهرستان قائم‌شهر راه‌اندازی شد، عنوان کرد: بیمارستان ولیعصر قائم‌شهر مجهز به جراحی قلب است و بیش از هزار آنژیوگرافی و صدها جراحی قلب باز در این مرکز انجام شد.
 
خورشیدی با اعلام اینکه خدمات درمانی تامین اجتماعی به سمت تخصص و فوق تخصصی شدن هدایت می‌شود، گفت: سال گذشته مرکز ام آر آی مجهز را در منطقه شمال کشور نصب و راه اندازی شد و 50 میلیارد تومان هم برای ساخت بیمارستان ولیعصر هزینه شد.
 
وی عنوان کرد: در حال حاضر بیماران بیمه شده تامین اجتماعی از سایر استان‌ها برای درمان به بیمارستان ولیعصر مراجعه می‌کنند.
 
مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران با اعلام اینکه هفته آینده  نخستین پیوند قرنیه در بیمارستان حکمت ساری انجام می‌شود، گفت: مراکز درمانی تامین اجتماعی مازندران هم اقدامات فوق تخصصی انجام می‌دهند.
 
وی ادامه داد: سال گذشته بیش از 14 میلیون بیمه شده مراجعه سرپایی  و 10 میلیون هم به بخش‌های دیگر درمانی مراجعه عمومی داشتند.
 
خورشیدی ، گفت: مجوز«سی‌تی‌آنژیو»  بخش درمان بیماری‌های قلبی بیمارستان ولیعصر قائم‌شهر گرفته شد و به زودی در این مرکز فوق تخصصی راه‌اندازی می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز