خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

فعالیت ١۵ واحد گشت برای جمع آوری معتادان متجاهر در مشهد/ در ایام نوروز جمع آوری شبانه روزی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۶۳۷

معاون فرهنگی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: تعداد گشت‌های جمع آوری معتادان متجاهر در مشهد با توجه به فرارسیدن نوروز به میزان ٣٠ درصد در این کلانشهر افزایش یافته و در ایام نوروز شبانه روزی فعالیت دارد.

به گزارش ایلنا از مشهد، یوسف اسماعیل زاده در این خصوص افزود: ١۵ واحد گشت برای جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد طی سال فعال هستند که در ایام خاص و تعطیلات نوروز این تعداد افزایش می یابد.

وی بیان کرد: گشت‌های جمع آوری معتادان در ایام نوروز به صورت شبانه روزی فعال خواهند بود، متکدیان نیز با جدیت بیشتری در این ایام از سطح شهر جمع آوری می شوند.

معاون فرهنگی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: اقدامات مختلفی در حوزه فرهنگی برای استقبال از بهار در دست اجراست که آذین‌بندی ۴۵۰ نقطه، ساخت ۴۵ المان تعاملی، مرمت ۶۰ المان مربوط به سال‌های گذشته، اجرای یکهزار سرود گروهی و اجرای ۱۹ هزار و ۵۰۰ متر نقاشی دیواری از آن جمله است.

وی افزود: تدارکات سخنرانی مقام معظم رهبری در شهر مشهد همزمان با تحویل سال ١۴٠٢ از دیگر اقدامات است.

اسماعیل زاده اظهار داشت: نصب و جانمایی یک هزار و ۵۴٣ المان ویژه نوروز ١۴٠٢ نیز از ٢۵ اسفندماه آغاز می شود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تاکید کرد: برای استقبال از بهار تلاش می‌ شود از فعالیت‌های مردمی حمایت شود و در این راستا در نوروز ١۴٠٢ در ۱۴ خیابان محوری سه با مشارکت هیات‌ها برنامه‌های ویژه اجرایی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز